Gå til innhold

Hvordan leker/lærer du sammen med din 9 mnd baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør du, og hva kan babyen din nå? rulle, krabbe, sette seg opp, stå, gå , løpe, tegne, snakke...eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vesla har krabbet i en uke, og er nå litt overalt (9 mnd i morgen). Jeg krabber etter, og vi undersøker leker sammen. Jeg leser bok, hun drar i sidene. Jeg synger, hun ler. Hun kan sette seg opp, og da sitter jeg bak som den nervøse mamma'n jeg er og venter på å ta henne imot selv om hun sitter bra ;-)

Noen ganger leker hun selv , og har det veldig moro med å inngående studere en sleiv eller noe før hun plutselig dasker den hardt i gulvet og fryder seg over lyden. Hun sniker litt på meg, og synes det er storveis om jeg sniker litt på henne også. Vi ler mye om dagen :-)

Skrevet

Min lille prinsesse på 9 mnd leker seg godt alene, er stadig vekk på utforskingsturer rundt i leiligheten. Hun har krabbet siden hun var 7 mnd, gått rundt møbler og satt seg opp selv siden 7 1/2 mnd , så hun er ganske stødig nå. Veldig sjelden uhell:-) Den siste uka har hun også begynt å prøve seg på å gå uten støtte.På det meste 5 skritt.

Hun sier mamma, pappa, neineinei og dæ(der) iallefall innbiller vi oss at hun sier dette...

Vi synger litt,det elsker hun, og kikker litt i bøker med babyer og dyr. Ellers plager hun storebror på snart 5 år, liker å knipe, lugge å klatre på han. Til hans store fortvilelse;-) heldigvis er han en snill gutt som ikke tar igjen .....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...