Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Eller er det bare meg som har deaktivert profilen min? Herjer fb feberen fortsatt?
☆Anonymia☆ Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 ja jeg er lei.. men får meg ikke til å slette fordet..hehe må følge med...
Gjest Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 jeg har sletta meg fra facebook .. driiiiiiitlei ...
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Hehe, godt å se det ikke bare er meg:o) Kansje vi skulle lage en Buttbook for de som er drittlei av Facebook *knis*
Honningmelon Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Jeg er litt lei, ja. Men, sletter ikke profilen min, for jeg er innom av og til. Men, ikke ofte, nei...
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Jeg deaktiverte profilen min liksågreit, men kjenner av og til litt at jeg har litt lyst inn og snike litt hihi:o) Men det var liksom bare det det gikk i, sniking og alle de der attatchmentsene eller hva det het:s Mulig jeg går inn igjen etterhvert og sniker litt på hva som har hendt siden sist, men skal prøve å holde meg så lenge som mulig;)
♥ McQueen♥ Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 er ikke så gøy som d var nei. hvordan sletter man profilen da. trodde ikke d gikk jeg..
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 Du kan deaktivere kontoen, under de menyvalgene oppe til høyre på menylinja der inne (account tror jeg det var) Da forsvinner du for alle der inne, men profilen ligger fortsatt lagra, så du forsvinner aldri)
meg & to små vampyrer Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 jeg hadde deaktivert, men så mista jeg kontakt med mange som brukte facebook som et slikt forum, så aktiverte. Men syns det er teit egentlig og kjedelig og lite spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå