♥ McQueen♥ Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Og hvorfor i all verden kler hun seg ut som et fugleskremsel???
meg & to små vampyrer Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Hun Mariann fra Surferrosa du mener?
Stor_smil Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Fordi det er hennes stil, og hun DRITER i hva andre syntes.. syntes hun er kul jeg )
♡ Rødhette ♡ Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Surferosa.. hehehe.. Skulle gjerne sittet og tatt en øl med henne,.., Kule dama.. hehehe..=)
LivetErEnLek Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Mariann Thommesen, frontfiguren i Surferosa. Utrolig kul dame :-)))
♥ McQueen♥ Skrevet 9. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2007 Er det hun ja.. ikke sett på Idol før i år nemlig... Ikke helt min smak men...
Salat Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 Og hun har solbriller fordi hun har hatt en øyeoperasjon og ikke tåler strekt lys. Leste jeg iallefall. )
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 Hun er en kul dame og det kommer mye fornuftig fra henne. Ler av henne fordi det hun sier det er så rett frem og ærlig! Grunnen til solbrillene er fordi hun skjeler, men har tatt en operasjon og tåler dermed ikke det sterke scenelyset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå