*Rutletutt* Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Har dere skjekket om dere er i siste nr av Gravid? Jeg måtte jo kjøpe meg et blad i dag, he he...men var ikke i det...ble faktisk litt skuffa, he he;o)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Jepp tok bilde tre uker før jeg fødte, i juli. Var sånn ok fornøyd med bildene... Men veldig gøy å ha etterpå..
*Rutletutt* Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 Ja, det er skikkelig gøy å ha i ettertid - glad jeg vagget meg til byen med bekkenløsning for å ta de;o)
oktoberspire09 Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Hei hei.. Jeg tok også gravidebilder hos fame. Veldig fornøyd.. Men årets siste gravidblad er det som kommer ut i januar. Å det skal være i det bladet gravidebildene skal vises. Hvertfall slik jeg har forstått det
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 var på butikken i stad og kikka på bladet - det er bilder i det som er kommet nå også....
MathildeC Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Jeg tok bilder, men synes ikke jeg var fin paa de.. Valgte feil klaer og fotografen var ikke flink til aa faa fram min peneste side :-( Men, er jo goey aa ha uansett, og skal naa ha et oppe paa "familiebildeveggen" vi skal lage!
mayaya Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 Oi, er det ute allerede? Hvor lenge er det i salg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå