Gjest Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 UNGEN HADDE MØKKABLEIE OG SÅR I FUA DA JEG FIKK HO HJEM I DA, SÅ IKKE UT SOM DEM HADDE SKIFTA PÅ HO I BARNEHAGAN. ER JÆVLI SINNA NÅ FOR HO HAR SINNSJUKT VONDT
Honningmelon Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Så det ut som om hun hadde gått med bæsjen lenge? I såfall hadde jeg tatt det opp med bhg på mandag.
Gjest Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Syns ikke så mye - men kult å se nicket ditt igjen. Kristiansand bra ellers?
Duracella Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Må henge meg på her. Kjempekult å se nicket ditt igjen!: ) Fortell hva som har skjedd hos deg/dere siden sist!
Gjest Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 KRISTIANSAND ER RÆVA TIL TIER,MEN BRA AU.DEM SNAKKÆR SOM GNØYJER HER MEN JEG SKJØNNÆR DET BEDRE NÅ. DEN BARNEHAGAN MINSTEUNGEN GÅR I ER JÆVLI DÅRLIG IAFALL,MÅ FÅ RISTA LITT VETT I HUA DEMS TE UKA.
Gjest Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 DRITTEN HADDE TØRKA INN I HUDEN PÅ HO,OG HO HADDE FÅTT SÅR.ALDRI SJEDD FØR. DEM HAR HELE BINGEN DER PÅ HALV 12 SÅ DETTA BURDE VEL IKKE SJOKKERE MEN JEG BLIR SÅ FORBANNA NÅR UNGEN HAR HATT DE JÆVLI I TIMEVIS STAKKAR
Duracella Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Enn han gubben din, da? Husker at det ikke var helt greit i den avdelingen sist. Ikke for å være sånn ekkelt nysgjerrig altså!
Libido- Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Ja du får riste litt i dem! Kult å se deg igjen! =)
Gjest Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 HAN SITTER I OSLO Å LAGER TE FAENSKAP HAN.RINGER Å MASÆR TE ALLE DØGNETS TIER.HAN FÅR SJUKOLOGISK HJÆLP NÅ SÅ VI FÅR HÅPE DET GÅR SEG TE. UNGA LURÆR PÅ Å HAN FEILER VETTU
KariMari Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 Nice å se nicket ditt MayLise:-DD Men hva mener du med at vi Kristiansand snakker som...hva kalte du det....GNØYER?? What da fuck???? Vi har landets hærligste dialekt!!
M&K+Påsan <3 Skrevet 9. november 2007 #11 Skrevet 9. november 2007 KANSKJE Æ AU SKA BEGYNNE MED DIALÆKTA:p ... KRISTANSAND POWER .. Æller no :0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå