Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

UNGEN HADDE MØKKABLEIE OG SÅR I FUA DA JEG FIKK HO HJEM I DA, SÅ IKKE UT SOM DEM HADDE SKIFTA PÅ HO I BARNEHAGAN. ER JÆVLI SINNA NÅ FOR HO HAR SINNSJUKT VONDT

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det ut som om hun hadde gått med bæsjen lenge? I såfall hadde jeg tatt det opp med bhg på mandag.

Skrevet

Syns ikke så mye - men kult å se nicket ditt igjen. Kristiansand bra ellers?

Skrevet

Må henge meg på her. Kjempekult å se nicket ditt igjen!: )

Fortell hva som har skjedd hos deg/dere siden sist!

Skrevet

KRISTIANSAND ER RÆVA TIL TIER,MEN BRA AU.DEM SNAKKÆR SOM GNØYJER HER MEN JEG SKJØNNÆR DET BEDRE NÅ.

DEN BARNEHAGAN MINSTEUNGEN GÅR I ER JÆVLI DÅRLIG IAFALL,MÅ FÅ RISTA LITT VETT I HUA DEMS TE UKA.

Skrevet

DRITTEN HADDE TØRKA INN I HUDEN PÅ HO,OG HO HADDE FÅTT SÅR.ALDRI SJEDD FØR.

DEM HAR HELE BINGEN DER PÅ HALV 12 SÅ DETTA BURDE VEL IKKE SJOKKERE MEN JEG BLIR SÅ FORBANNA NÅR UNGEN HAR HATT DE JÆVLI I TIMEVIS STAKKAR

Skrevet

Enn han gubben din, da? Husker at det ikke var helt greit i den avdelingen sist. Ikke for å være sånn ekkelt nysgjerrig altså!

Skrevet

Ja du får riste litt i dem!

Kult å se deg igjen! =)

Skrevet

HAN SITTER I OSLO Å LAGER TE FAENSKAP HAN.RINGER Å MASÆR TE ALLE DØGNETS TIER.HAN FÅR SJUKOLOGISK HJÆLP NÅ SÅ VI FÅR HÅPE DET GÅR SEG TE. UNGA LURÆR PÅ Å HAN FEILER VETTU

Skrevet

Nice å se nicket ditt MayLise:-DD

 

Men hva mener du med at vi Kristiansand snakker som...hva kalte du det....GNØYER?? What da fuck???? Vi har landets hærligste dialekt!!

Skrevet

KANSKJE Æ AU SKA BEGYNNE MED DIALÆKTA:p

 

 

... KRISTANSAND POWER .. Æller no :0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...