Gå til innhold

Jeg trenger brudebuketthjelp!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta heller med bilde av kjolen til blomsterbutikken. Tenk på hvilke type blomster og farger du ønsker, så får du god hjelp der!

Disse er proff og vet hva som passer til hva!Om du vil, så kan du ha en "rød tråd" ved at fargene/blomstene i buketten går i oppsatser på bordet osv.

Skrevet

Fin, romantisk kjole :)

Til den kjolen ville jeg nok gått for en ganske klassisk bukett, med roser eller andre blomster som gjør den ganske tett.

Lykke til :)

Skrevet

Hei

Siden kjolen har så mye detaljer med bl.a blonder på armene m.m. ville jeg rådet deg til å velge en enkel bukett. En for stor/lang bukett med mange ulike blomster vil kanskje virke "rotete" og ta vekk fokus fra detaljene på den fine kjolen :-)

Ta en titt på www.bernzonsblommor.nu, der er det mange bilder

Lykke til

Skrevet

Flott kjole!

Ang valg av bukett, må jeg si meg enig med Maritbrud. Ser for meg en bukett som går i hvitt/grønt, jeg.

Skrevet

Takk for at dere har tatt dere tid til å svare :-) Kjolen falt jeg pladask for med én gang jeg så den, var ingen tvil der.

Enkel bukett ja, er nok det beste til den kjolen. Igrunn det beste til meg også, vil ikke ha noe store greier, det er ikke helt meg...

Hvitt og grønt kan bli enkelt og rent, kanskje jeg kan få bukett og bordpynt til å matche ;)

Skrevet

Da jeg giftet meg, ble jeg anbefalt å se i ukeblader, bryllupsblader... Da kan du klippe ut de bildene der du liker bukettfasongen. For fargene kan jo endres på alt ettersom hvordan kjolen er og fargene ellers i bryllupet. Så lager dekoratøren den akkurat som du vil ha den :)

Skrevet

hei! Nydelig kjole.

Jeg lagde min egen brudebukett når jeg giftet meg i fjor sommer. Og da brukte jeg hvite roser og hvite med litt grønnfarge i. Det ble kjempe fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...