chill+enda en til Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Jeg gifter meg i denne kjolen; http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?showAll=1&pageSize=8&style=S5016 Men jeg har ikke anelse om hva slags bukett/blomster som kan funke... Noen som har noen tips, event. link til bilder?
♥2 små gull♥ Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Hvilken kjole? Får bare opp en side med mange kjoler jeg. http://www.dinbaby.com/forum/thread/10775631 Ta en titt på den linken, der er det mange fine sider.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Ta heller med bilde av kjolen til blomsterbutikken. Tenk på hvilke type blomster og farger du ønsker, så får du god hjelp der! Disse er proff og vet hva som passer til hva!Om du vil, så kan du ha en "rød tråd" ved at fargene/blomstene i buketten går i oppsatser på bordet osv.
chill+enda en til Skrevet 10. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2007 Ja, det kan jeg jo også gjøre, med greit med litt tips nå. Jeg ikke bor i samme by hvor jeg skal gifte meg, og er litt av det utlåmodige slaget Denne linken skal funke: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?keywordText=Fiona&keywordType=any&page=0&pageSize=8&style=S5016
En snupp - og en knert i magen Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Fin, romantisk kjole Til den kjolen ville jeg nok gått for en ganske klassisk bukett, med roser eller andre blomster som gjør den ganske tett. Lykke til
Maritbrud Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Hei Siden kjolen har så mye detaljer med bl.a blonder på armene m.m. ville jeg rådet deg til å velge en enkel bukett. En for stor/lang bukett med mange ulike blomster vil kanskje virke "rotete" og ta vekk fokus fra detaljene på den fine kjolen :-) Ta en titt på www.bernzonsblommor.nu, der er det mange bilder Lykke til
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 Flott kjole! Ang valg av bukett, må jeg si meg enig med Maritbrud. Ser for meg en bukett som går i hvitt/grønt, jeg.
chill+enda en til Skrevet 10. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2007 Takk for at dere har tatt dere tid til å svare :-) Kjolen falt jeg pladask for med én gang jeg så den, var ingen tvil der. Enkel bukett ja, er nok det beste til den kjolen. Igrunn det beste til meg også, vil ikke ha noe store greier, det er ikke helt meg... Hvitt og grønt kan bli enkelt og rent, kanskje jeg kan få bukett og bordpynt til å matche
HjerteMom Skrevet 10. november 2007 #9 Skrevet 10. november 2007 Da jeg giftet meg, ble jeg anbefalt å se i ukeblader, bryllupsblader... Da kan du klippe ut de bildene der du liker bukettfasongen. For fargene kan jo endres på alt ettersom hvordan kjolen er og fargene ellers i bryllupet. Så lager dekoratøren den akkurat som du vil ha den
Gitte.venter barn nr.2 Skrevet 11. november 2007 #10 Skrevet 11. november 2007 hei! Nydelig kjole. Jeg lagde min egen brudebukett når jeg giftet meg i fjor sommer. Og da brukte jeg hvite roser og hvite med litt grønnfarge i. Det ble kjempe fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå