Gå til innhold

kor mye forventer dere at

Anbefalte innlegg

Skrevet

gubben skal ta seg av babyen etter jobb,når han jobber fulltid?

Her er middagen klar kl. 16 når han kommer hjem ,så har jeg henne til ca 19,så tar han kveldsbadet, så er det legging...

Drar jo ut av og til etter han kommer hjem fra jobb og vi har spist , da har han babyen...tar henne visst jeg spørr ellers å..men ser at han heller vil sitte/ligge på sofaen..

men er egentlig fornøyd med situasjonen jeg..står opp hver sin dag i helgen;)

dere da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har pappaen "hovedansvaret" (om jeg kan kalle det det) fra han kommer hjem til hun legges, men jeg er jo hjemme sammen med de da, men han leker og tuller og gir grøt og steller for kvelden, før jeg overtar og ammer. han kommer hjem til ferdig middag, men er ikke hjemme før nærmere 17.30 og snuppa legger seg ca 19. Vi er veldig fornøyd med situasjonen;)

Skrevet

Etter at han kommer hjem fra jobb så trår vi til der det trengs.. men vi har to barn. En toåring også...

Så før legging tar vi begge av oss begge to. Akuratt nå tar gubben seg av legginga til den største og jeg den minste. Er praktisk siden jeg ammer.. (og jeg er sinnsykt glad han ikke har protestert for tannpuss er desidert den verste jobben med å være foreldre syns jeg)

Skrevet

akkurat nå for tiden så jobber pappan til kl 21 på kvelden og er rimelig sliten når han kommer hjem, men han tar han da og koser med han og sånt så jeg får ordne litt i heimen evt dusje og slikt. Ellers så når han er hjemme til vanlig tid i 16 tiden så deler vi. Han kan gjerne ta han ut en tur så jeg får sove litt.. nå er lille knerten vel og merke bare 6 uker da så vi får se hvordan det blir etterhvert. Pappan her vil nok ha mer og mer tid ettersom knerten gir mer respons.. det er jo fint :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...