*Rutletutt* Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Har dere skjekket om dere er i siste nr av Gravid? Jeg måtte jo kjøpe meg et blad i dag, he he...men var ikke i det...ble faktisk litt skuffa, he he;o)
2 søte småpiker Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Det står på fame sine hjemmesider at alle som har tatt bilder blir å finne i årets siste nr.. eller er det kanskje det som nettopp har kommet ut?
*Rutletutt* Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 Er nok det som kom ut 5. nov. Er mange som er avbildet, ja - men langt i fra alle. Stod at det var 1023 gravide som hadde benyttet seg av tilbudet om gratis fotografering, så da måtte de hatt et tykt blad for å få plass til alle de;o)
chill+enda en til Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Jeg var og tok bilde, men har ikke kjøpt Gravid enda... Lurer på å gjøre det, av ren nysgjerrighet. Er sikker ikke med, men man vet jo aldri.
*Rutletutt* Skrevet 9. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2007 He he - ja, var derfor jeg kjøpte det...klarte ikke la være;o) Jeg som ble så fornøyd med bildene...så er det "ingen" som får de de...;o/ Klarer jo ikke legge de ut her heller:o(
♥ McQueen♥ Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Jeg lurer også på om det er bilde av meg der. Er det plast på bladet slik at man ikke kan tyvtitte i butikken??
chill+enda en til Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Jepp, det er plast på, hehe Jeg pleier aldri å smuglese blader, men fristet å ta en titt
♥ McQueen♥ Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 Pleier ikke sniklese jeg heller, m gidd liksom ikke kjøpe bladet bare for å finne ut at det sikkert ikke er bilde av meg der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå