Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 med litt smør, havregryn og kokos, det spiser jeg nå. Rart hva man finner på når godtesuget tar en.
Süsse Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Er det du, sug lut? Ingen muffins igjen og ingen marsipanpölse?
Gjest Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Nei, det var ikke meg, jeg har forgrepet meg på isen til feberungen, jeg.
Süsse Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Slik sjokoladesaus som stivner på toppen må du pröve. (Utrolig reklame på skravle enkelte ganger).
Gjest Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 At det var? Holdt meg faktisk unna sjokosaus, ellers lager jeg veldig god med kakao, smør, melis og kaffe - varm saus på is er strøkent.
Süsse Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Det er en ny saus som stivner når du har den på isen. Eller kanskje du skal bare holde deg til det du gjör *slurp* Skal faktisk gå og hente meg is. Litt kvalm etter muffinsen...
Gjest Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Jeg spiser av ren forbannelse, tre netter med etappesøvn, innedager (bortsett fra da jeg var ute og skifta til piggdekk i dag) og nå sovner ikke ungen i det hele tatt for nå er hun vel for frisk sånn plutselig. Jeg vil ha fred og fri!
Süsse Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 Spising hjelper på alt! Her var gutten oppe för 6 og ville ikke sove i barnehagen. Han sovna på bilen hjem og du kan tenke deg humöret utover ettermiddagen. Du har pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå