selfangerkjerringa Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Hei Jeg har nettopp fått tilbake laptopen min etter to mnd på reparasjon, og har ikke kommet helt inn i gamet igjen... dessuten har jeg begynt å jobbe igjen (Minimais er 10mnd) så det blir mindre tid på data'n. Og mye av kveldene går med til sying, da jeg lager blant annet barneklær for salg. koselig å høre at noen lurer på hvor jeg er da
selfangerkjerringa Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 *knis* nå setter jeg meg ved symaskinen igjen, så nå vet du i hvert fall hvor jeg er!!! snakkes på tz, rødhette klem!
rødhette* Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Jeg setter meg ned for å pakke inn adventskalendergaver til ei venninne. Snakkes på tz, seff, alltid klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå