Gå til innhold

Hvor har det blitt av Ka-ping?


Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Jeg har nettopp fått tilbake laptopen min etter to mnd på reparasjon, og har ikke kommet helt inn i gamet igjen... dessuten har jeg begynt å jobbe igjen (Minimais er 10mnd) så det blir mindre tid på data'n. Og mye av kveldene går med til sying, da jeg lager blant annet barneklær for salg.

 

koselig å høre at noen lurer på hvor jeg er da :)

Skrevet

*knis*

 

nå setter jeg meg ved symaskinen igjen, så nå vet du i hvert fall hvor jeg er!!! snakkes på tz, rødhette :D klem!

Skrevet

Jeg setter meg ned for å pakke inn adventskalendergaver til ei venninne. Snakkes på tz, seff, alltid ;)

 

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...