★☆2prinser★★ Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 det er så godt, klarer ikke la vær- selv om jeg er gravid! er det bare meg? sitter å spiser smågodt nå...
1baby,og 1 spire Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Blir en del i helgene, men spiser ikke snop eller drikker brus i uka.Kunne vært flinkere i uka men kaker osv også.
★☆2prinser★★ Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 mmm... jo, spiser i helgene, og da spiser jeg mye
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Er det ulovlig å spise godteri når en er gravid? Nei, når en kutter røyken, kutter ned på koffeinen og div. annet godt må en da kunne unne seg litt godis i helga vel:o) KOS DEG!! (Det gjør jeg)
Gjest Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Jeg spiser ALT for mye godteri, tror hver dag denne uken. Har skikkelig dårlig samvittighet.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Spiser mye gotteri hver dag nå jeg, har såå lyst på det..! Hvorfor skal man ikke spise det nå da? Er det farlig?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 nei tror ikke det er så farlig..men vet at mange tror at du får en kraftig unge av at du spiser mye godt.Men jeg tror det er noe tull.
Tarzan06 Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Det har blitt mye sjokolade her... Etter at den verste kvalmen var over, og sjokolade smakte godt igjen, så hadde jeg jo litt å ta igjen. Det gjorde også at babyen sparket mer, og det er jo gøy! Både lege og jordmor har sagt at det er helt greitt, i alle fall så lenge jeg ikke har lagt på meg så mye. (Er i uke 26 og har lagt på meg 2 kg) Og nå er det helg - da er det i alle fall lov
EtMirakel Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 Sitter ikke og tygger så mye goderi jeg da men har helt dilla på sånne Fusion tyggiser fra stimorol! spiser en pakke eller 2 om dagen jeg.. sitter bare og tygger ut smaken på di så tar jeg en ny:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå