Håperpåønskebaby Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Den senere tiden, har urinen min begynt å lukte vondere og vondere... I dag tenkte jeg også at jeg skulle se etter på fargen; ene gangen var den temmelig grønn (grønn-gul)... andre gangen var den grå/grønn/gul. Har skiftet fra p-piller til minipiller for ca 3mnd siden, kan det være grunnen? Har også hatt noe underlivssmerter... Noen som har idè om hva det kan være? Bør jeg eventuelt oppsøke lege?
Bebis lucas08 venter en til Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 syns du burde ha snakket med legen.. du kunne jo prøvd å drikke mer å se om ikke fargen og lukten forsvinner.. det kan jo og kansje være en urinveisinfeksjon.. men jeg vet ikke.. ring legen.. lykke til
Dægern døtte Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Høres veldig ut som en urinveisinfeksjon, ta med urinprøve til legen. Ellers er det viktig å drikke mye, gjerne appelsinjuice og tisse ofte, da kan du "skylle" ut infeksjonen. Hilsen ei som jobber på legekontor...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå