Gå til innhold

Hva kjøper dere i farsdags gave da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut på handel i morgen men aner ikke hva jeg skal kjøpe te han..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte en boblevest fra Polo, men han har fått den allerede da, så på søndag blir det bare ett kort fra oss:) og kaffe på sengen da.

Skrevet

Bestilte kopp med bilde av ungane på som det står verdens beste pappa, skal fylle den med godteri også skal ungane lage et kort;)

Skrevet

Hei

Jeg bestilte kopp med bilde av gogutten på og teksten "Verdens Beste Pappa" og musematte medbilde av gogutten og teksten "Til Verdens Beste Pappa, Fra .....).

I tilegg skal jeg lage sjokoladekake, og frukost på senga til han.

Dette er den første farsdagens hans, så får prøve å lage den ekstra koslig.

Lykke til :)

Skrevet

Ingenting. Har ingen penger, så vi får ikke gjort noe.

Skrevet

Jeg har kjøpt en kopp der det står verdens beste pappa, eller rettere sagt et krus.

Skal få frokost på sengen og har fått mini på snart 1 år til å "tegne" på et ark. Har rammet det inn .

Skrevet

Glemte å nevne at "vi" laget kort og fotavtrykk og skrev et pappadikt til han :)

Skrevet

Ullpashminaskjerf i svart med grå striper.

Skrevet

Har kjøpt den nye Pondus boka "7 lange og 7 breie" og et koselig kort:o) Skal også lage noe godt til kaffen på søndag tenkte jeg :o)

Skrevet

Vi Menn og en pose med julemarsipan, hehehe... ;o)

Skrevet

Mini har kjøpt seg en body hvor det står "I love Dad"

og lille frøken snupp kjøper en deilig ansiktskrem. Hun elsker nemlig å lukte på pappa'n sin..

Ellers blir det kaffe på sengen og "full english breakfast" som brunch. Det er noe for en engelskmann det tenker jeg:O)

Skrevet

Har kjøpt en råkul oransje CalvinClein boxer:-) Så blir det vel et koselig kort og kaffe på senga...

Skrevet

har kjøpt ei flaske cognac, votter, lue og belte:) og har laget et kort fra snuppa med håndavtrykket hennes på og et dikt, rammet det inn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...