Mamma til snart 3 <3 Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Skal ut på handel i morgen men aner ikke hva jeg skal kjøpe te han..
Mamma til verdens beste barn Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Kjøpte en boblevest fra Polo, men han har fått den allerede da, så på søndag blir det bare ett kort fra oss:) og kaffe på sengen da.
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Bestilte kopp med bilde av ungane på som det står verdens beste pappa, skal fylle den med godteri også skal ungane lage et kort;)
lykkeligfru Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Hei Jeg bestilte kopp med bilde av gogutten på og teksten "Verdens Beste Pappa" og musematte medbilde av gogutten og teksten "Til Verdens Beste Pappa, Fra .....). I tilegg skal jeg lage sjokoladekake, og frukost på senga til han. Dette er den første farsdagens hans, så får prøve å lage den ekstra koslig. Lykke til
meg & to små vampyrer Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Ingenting. Har ingen penger, så vi får ikke gjort noe.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Jeg har kjøpt en kopp der det står verdens beste pappa, eller rettere sagt et krus. Skal få frokost på sengen og har fått mini på snart 1 år til å "tegne" på et ark. Har rammet det inn .
lykkeligfru Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Glemte å nevne at "vi" laget kort og fotavtrykk og skrev et pappadikt til han
Nyseryllikberta Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 Ullpashminaskjerf i svart med grå striper.
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 9. november 2007 #11 Skrevet 9. november 2007 Har kjøpt den nye Pondus boka "7 lange og 7 breie" og et koselig kort:o) Skal også lage noe godt til kaffen på søndag tenkte jeg )
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 9. november 2007 #12 Skrevet 9. november 2007 Vi Menn og en pose med julemarsipan, hehehe... ;o)
mettings Skrevet 9. november 2007 #13 Skrevet 9. november 2007 Mini har kjøpt seg en body hvor det står "I love Dad" og lille frøken snupp kjøper en deilig ansiktskrem. Hun elsker nemlig å lukte på pappa'n sin.. Ellers blir det kaffe på sengen og "full english breakfast" som brunch. Det er noe for en engelskmann det tenker jeg:O)
Sololight Skrevet 9. november 2007 #14 Skrevet 9. november 2007 Har kjøpt en råkul oransje CalvinClein boxer:-) Så blir det vel et koselig kort og kaffe på senga...
LisaColli Skrevet 9. november 2007 #15 Skrevet 9. november 2007 har kjøpt ei flaske cognac, votter, lue og belte:) og har laget et kort fra snuppa med håndavtrykket hennes på og et dikt, rammet det inn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå