Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 hvor lenge kan det gå? Spiser grøt to ganger om dagen, skal prøve med svisker eller malt i morgen, hva er best? Trenger tips og råd. Hun har ikke gitt uttrykk for at hun har vondt i magen, men jeg lurer på hva "pekefinger-regelen" er. regner med at det ikke er samme som når hun bare fikk morsmelk.....
**My little Miss drama and I** Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Vet ikke pekefinger regelen ,men hun bajsa nesten heller ikke i dag vanligvis 1-2 ganger per dag.. så ga henne litt ekstra sviske saft-det bruker hjelpe... men det skader jo ikke å ha litt malt i melka å.. jeg kasta den for litt siden, da jeg syntes svisker gjorde susen;) men det er jo så forskjellig.. prøv deg frem... ;-D
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 My littel miss drama and I; Pleier du gi litt sviskesaft hver dag? har ikke gitt min datter noe, da det har gått greit til nå, men begynte med havregrøt, så mulig den er litt tyngre fordøylig enn maisgrøt..... skal prøve meg litt frem, takk for tipset;)
Marande Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Små barn kan gå 1-2 uker uten å bæsje, bare så det er sagt. Men om man merker at ungen har vondt i magen bør man kanskje gjøre noe. Det var denne beskjeden jeg fikk fra min lege da jeg var til kontroll forrige uke ihvetfall! Men svisker funker fint, om barnet er over 4mnd gammelt, for man skal visst ikke starte med sviske saft før den tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå