martine68 Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Hei på deg. Du har vell ikm nå. Den lengste syklusen på lenge, så spennende. Har du funnet fram testene eller dukket tanta opp idag? Jeg er så spent nå. Helgaklem fra
Beth Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Takk som spør. I dag er dag 29, og eg er ikkje så mykje klokare. Har ikkje begynt å blø, men trur det er like før. Tykte eg såg antydning til rosa da eg var på do i stad, og murra har det jo gjort nokre dagar nå. Eg har også vondt i korsryggen. At det skal vera så vanskeleg å vite forskjell! Om det ikkje er noko endring, skal eg kanskje teste i morgon. Vi får sjå. Eg trur liksom ikkje heilt på det. Særleg fordi eg alt har mista to gonger, kjem eg uansett ikkje til å ta noko for gitt. Men det kan vera greitt å teste om tantespetakkelet mot formodning ikkje skulle innfinne seg. Eg ser det an til i morgon, og melder meg igjen da. God helg til deg også!
Beth Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Eigentleg var eg rimeleg sikker på at det var tantebesøk på gang, men fann ut eg fekk teste i dag tidleg likevel, sidan det ikkje hadde begynt å blø i går. Testen var sjølvsagt fullstendig negativ, og tanta var straks på pletten, så det kunne eg spart meg. På den andre sida ser det jo ikkje ut som eg kjem til å få bruk for graviditetstestar framover, så slik sett var det like greitt å få den ut av skåpet. Nå gjer det berre vondt dei fleste stader (særleg i ryggen og magen), men det kjem til å vera betre i morgon. Søren også! Dette grensar til lureri. Eg meiner at om tantefaen først skal koma, kan ho sjå til å innfinne seg når ho skal, og ikkje på dag 30. Det går jo ikkje an å stole på noko når ho tullar slik ... :-( Vel. Det ser ut som vi må leva utan barn, men det er jo ikkje noko dårleg liv, det heller. Eg håper du lykkast betre enn meg, Martine! Takk for omtanken. Klem frå
kaje Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Hei Beth.. Dette var trist... hadde krysset fingrene for deg denne gangen. Men du må ikke gi opp... det er mange som får det til i vår alder.. Jeg føler med deg, det er skikkelig nedtur hver gang TR melder sin ankomst. Jeg leser litt på nettet om de som har fått barn i vår alder... det er motiverende. Stå på videre Beth :-))
martine68 Skrevet 11. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2007 Å så trist med den negative testen Beth. Skjønner godt det er demotiverende når man har gått så lenge og ventet på tantebesøk. Håper likevell at tanta holder seg borte jeg da, men vet jo av erfaring at disse testen som oftest gir oss de harde fakta. Har forresten sendt deg en PM, så sjekke i postkassen din :-) Trøsteklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå