Gå til innhold

Han dommeren Jan fredrik i Idol...

Anbefalte innlegg

Gjest renate&nydelige christina
Skrevet

kikket på han i dag...har ikke tenkt på det før men han er faktisk ganske HOT synes jeg:-) litt sånn sjarmerende...er det bare meg?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, jeg såg han på Gardermoen i sommer, å han er ikke så aller værst "live" =) Hehe...

Skrevet

hehe... da tar vi en ny Hot eller Not... ;o)

Jeg må si jeg er sterkt uenig med deg.... Han er absolutt en NOT for meg... Finnes ikke sexy eller kjekk eller noe som helst .... Nai...

Skrevet

HOT!! HOT HOT HOT!! Ikke så HOT som Kristoffer men.. ,o)

Hmm, muligens jeg er litt mannegal for tiden.. Det kan se slik ut... Hehehe.. ;o)

Skrevet

faen og da...det e nok bare jeg som bruker øl briller hahahaha:-)

men nja...han har noe ved seg jeg liker...:-)

Meeeen min kjære e mye penere adda bedda....hehe...

Skrevet

hehehehe....:-)

Skrevet

Han er egentlig så not, at han er blitt hot haha :D

Skrevet

Nei han er ikke så værst nei ;)

Skrevet

NOT! Hadde heller kost meg meg Slettemark=)

Skrevet

=O

Slettemark? Fader, er dere helt på trynet eller? Han ser jo ikke uuuut! Hehehehe =D

Skrevet

Ja, han er bare SEXY:oDDD Hadde nesten en forelskelse på gang første gang idol gikk.. *sukk*

Skrevet

useende midt på treet vil jeg si, men han er vemmelig, vemmelig vemmelig pga væremåte, snakkemåte, oppførsel... Ikke at jeg kjenner ham eller har observert alt ved ham nøye, men inntrykket mitt blir totaltsett ææææææææsj!

Skrevet

HAHA... Spetakkel og cherry coke, det er jeg enig i gitt.... Må være noe med tattiser tror jeg... eller skjegg?? Noen som så Kristoffer Schau på senkveld forrige uke... med ansiktshår... yammi... ;o)

Skrevet

Hehehehe...kanskje ikke, men JFK er da heller ingen fruktfat=) Tror det må være mye artigere å være sammen med Slettemark og høre på SKIKKELIG musikk enn å digge halleluja gutta og venke knutson sammen med JFK=)

Skrevet

Ja...De er MENN med sto M=) Ikke smågutter uten hår på brystet=)

Skrevet

Hadde slettemark vært 20cm høyere, hadde han vært snækks

Skrevet

Jeg LIKER Hallelujaguttene jeg så! Hehehe. =)

Skrevet

Syntes han har glimt i øyet jeg da,faktisk veldig sjarmerende.

Skrevet

He he, jeg synes han var ganske "not" tidligere, men nå er det "noe" med ham, så jeg sier HOT ;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...