jente30L Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 hu har kommet i en slags midtlivskrise.... ja hu er 45 og funnet en på 31... ikke noe galt med det kanskje.. men hu er blitt skikkelig fjortiss... har ikke tid til småen mer... sett han en gang siden i sommer... snakker kunn om sex og knulling.... ja dere leste riktig... arg!!!!!
Mammatiltoprinser Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 hihi.. unnskyld at jeg ler. men om min svigermor hadde funnet på noe sånt tror jeg at jeg hadde daua.hva sier samboeren din da?
fullrulleihuset Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Festlig det........ slett ikke alt i foreldrenes/svigers liv som er så interessant å vite! Ikke bare du som har irriterende svigermor, så du har herved min dypeste medfølelse ;-) Men synd er det jo at barnebarna blir nedprioritert, men kanskje er det værst for dem selv når de innser hva de går glipp av ?
Lillhanne Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 hehehe unnskyld.. Måtte le litt her... Min er totalt omvendt! hjemmeværende dame på 65 som strikker og lager mat hele dagen.. Har vel aldri uttalt ordet sex engang tror jeg. Kunne vært artig å byttet for en uke eller to for å oppleve hvordan det motsatte var! Lykke til ivhertfall!
Gjest Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Du får min fulle medfølelse også Vi er nok mange i samme båt he he. Heldigvis har vi omtrent ingen kontakt med min svigermor. Men det er mange andre grunner til også da..
jente30L Skrevet 9. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2007 ja jeg blir gal av henne... under bursdagen til småen spurte hu meg om jeg ville prøve sexhuska!!!! hu er helt gal..
Gjest Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 ...så kan jo hu få låne dildoen din....(var jo også noe å dele på...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå