livk (nr.3 på vei) Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Om dere som røyker har sluttet nå som dere prøver å bli gravid? Jeg har ikke sluttet enda selv. Har tenkt å slutte den dagen jeg får positiv graviditetstest. Men min mann er fly forbanna. Han mener at hvis vi skal prøve å få barn, må jeg slutte øyeblikkelig. Håper jeg ikke er den eneste her som enda røyker....
Gjest Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 hei,æ røyke enno...e av samme oppfatning som dæ å slutte den dagen æ får positiv grav.test=) du må nestn gjør d du føle for sjøl,mannen min bry itj sæ om æ rlyke eller itj....får bestem sjøl,å d e jo veldi fint da=) har blitt gravid 2 ganga men hadd uflaks da...1sa å 1exu,men vi prøve på nytt etter tr som æ fikk idag... du bi gravid sjøl om du røyke,så d tru itj æ har nå innvirkning nei=) lykke te da
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 min mor røkte seg igjennom 6 svangerskap. vi var ganske lette da vi ble fødde alle man. så d har jo litt å si under graviditetn. har selv aldri tatt et trekk men min søster fikk beskjed om å slutte da di skulle prøve da dn konstante sammentrekkningene av årene når man røyker kan gjøre det vanskligere å bli gravid... ? så jeg vet ikke helt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå