Gå til innhold

Vet du noe om dine tidligere liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du vært hos noen som så eller fikk deg til å se dine tidligere liv?

Hvordan opplevde du det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, var på en regresjon nå på onsdag faktisk.. fikk inn 4 tidligere liv og lært myyyyyye om meg selv og mitt handlings mønster nå :)

skal tilbake senere og gjøre det igjen, men må fordøye og bearbeide denne runden først :)

var forresten 2 kvinner og 2 menn ...

Skrevet

Jeg har vært hos en person som mener hun kan se tidligere liv. Fikk vite masse, men jeg følte ikke på meg at noe av det stemte akkurat... Bla at jeg hadde bodd på Kreta i et tidligere liv, et par år etter at jeg var hos denne damen så flyttet jeg faktisk til Kreta, men jeg fikk ikke noen hjemfølelse der eller følte noen tilhørighet:) Men, jeg tror likevel

Skrevet

Fortell mer!Hvem var dere?

elinelinea, jeg opplvede faktisk å bli minnet på noe da jeg var hos ei som så slikt. Hun ville finne ut hvorfor jeg var så redd for å få dekt til ansiktet, hvorfor jeg var mørkeredd. Da hun fortalte det husket jeg et glimt. Jeg husket helt klart huset og jeg ble så lei meg leeenge etterpå fordi de som var inni huset ikke fikk vite det jeg hadde å si. Jeg ble visstnok angrepet bakfra, tredd en sekk over hodet og kvalt.Der er også forklaringen hvorfor jeg alltid ser meg over skulderen og trives best med ryggen mot veggen.

Men det minnet er ikke en følelse. Det er en visshet, om du skjønner hva jeg mener...

Skrevet

jeg var bla. en forkrøplet jente som ikke skulle se noen i øynene eller snakke til noen fordi de trodde hodet ikke virket pga den forkrøplede kroppen, endte til slutt opp som tigger i en by, og døde der ved en brønn.. elsket vann lyden i brønnen fordi det minnet om stedet der hun vokste opp ved havet..

relatert til mitt liv så har jeg alltid hatt den følelsen av å ikke være god nok til å se noen rett i øynen eller være tøff nok til å si det jeg virkelig mener, og har også alltid følt at siden jeg har noen ekstra kilo så vil det si at hodet mitt ikke virker hehe.. selv om fornuften sier noe heeelt annet. men skjønner nå hvor dette kan knyttes til, så blir lettere å bearbeide disse tankene og følelsene nå og legge det bort, fordi de ikke tilhører meg, men henne. jeg har også samme forkjærlighet til lyden av vann som hun hadde, den vil jeg beholde :)

jeg var også en bitteliten pygme mann, naken og med langt hår som bare lo og lo og var gjennomsyret lykkelig og "enkel", de følelsene han ga meg skal jeg også ta med meg :)

ellers var jeg en sterk, stolt og litt ensom mann, men med mye kunnskap. jeg kan ikke relatere han så mye til mine egenskaper, annet enn at vi har nok samme tanker om samfunnet og religion, skal prøve å tenke på den styrken jeg følte fra han når jeg føler meg liten og ubetydelig :)

og den siste personen jeg fikk oppleve var en gammeldame som var jordmor med helende hender :) og fra henne kommer nok min glede og naturlige sammhandling med babyer og barn :)

veldig interessant, men sikkert galskap for de som ikke tror på sånt hehe..

Skrevet

På Kreta så hun meg nesten som en slags prinsesse, eller en veldig viktig person (det er litt typisk da). Hun så meg sitte på stranden i hvite klær med to "tjenestepiker" ved siden av meg. Jeg var nærmest en protege (skrives det sånn) sa hun.

I et annet liv var jeg igjen ganske så viktig, ble født i tyskland av adelige foreldre, men ble kidnappet. Denne personen som kidnappet meg hadde et veldig "stygt" yttre, men var likevel veldig snill. Men H*n var også veldig redd for å miste meg så jeg hadde ikke veldig frie tøyler. Etterhvert som jeg ble eldre kom jeg inn i et slags kunstnerisk miljø...Så husker jeg ikke mer, men jeg har det på bånd:)

Akkurat det hun fortalte meg syntes jeg rett og slett var litt for fantastisk til å være sant, hvorfor adelig og prinsesse i to forskjellige liv liksom, jeg hadde trodd mer på det om jeg var en vanlig bonde jente eller gutt. Men, jeg tror som sagt likevel, bare ikke på den personen som "følte" formeg..

Skrevet

Jeg skulle gjerne prøvd regresjon da, ble du hypnotisert?

Skrevet

anbefaler en regresjon hvis du vil vite om tidligere liv, da er det du selv som opplever det, og kjenner følelsene og persoene i din egen kropp. da vet du det er rett eller fantasi..

når jeg opplevde den krøplede jenta, så var hele kroppen min stiv og ene foten gjorde fysisk vondt.. samme som når jeg var den lille pygme mannen så opplevde jeg meg selv som naken og knøtt liten, veldig spesielt, men utrolig gøy!

og hun som ga meg regresjons veildeningen ga meg mange stikk "prøver" for å se om det var fantasi eller ikke, så jeg vet at dette ikke var fantasi ;)

Skrevet

Så artig lesing!

La folk la være å tro på det. Jeg var veldig skeptisk selv. Men akkurat det minnet har overbevist meg. Det er bare et glimt....Men likevel et minne. En fantasi forandrer seg. Bare tenk på når du leser en bok 2 ganger med noen års mellomrom. De fantasibildene du hadde første gangen er ikke de samme andre gangen. Fantasien er så "løs" på en måte - foranderlig. Men prøv så å tenk på ditt barndomshjem, Favorittleken da du var liten - noe konkret - DET forandrer seg ikke i det hele tatt! Slik er det med dette minnet. Når damen sa det var det akkurat som om hun minnet meg på det; "JA! Nå husker jeg det!", tenkte jeg. Og det forandrer seg ikke hverken det jeg husker jeg "så" eller den triste følelsen. Skulle ønske jeg husket hva jeg skulle si for det var visst veldig viktig....

Men uansett så er jeg overbevist.

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvordan jeg stiller meg til dette. Men det virker spennende da. Hvor var dere og fikk gjort dette? Hvor mye kostet det?

Skrevet

jeg er bevisst tidligere liv..

og det artige er at jeg har fått med med noen av barna jeg hadde da inn i dette livet..

jeg må gjøre jobben ferdig

Skrevet

Ja, alt. De er ikkeeksisterende.

Jeg innestår glatt for at dette er like mye i viten-kategorien som påstander om tidligere liv.

Skrevet

Tror jeg skal prøve regresjon. Hadde vært artig å se om det stemmer med det hun jeg var hos sa.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...