Gjest Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Når han får sitte i fanget tar han i fart og rugger fram og tilbake veldig konsentrert, dette gjør han også når vi dusjer, da slår han ut med armene og fester blikket kjempekonsentrert mens han vugger fram og tilbake... er dette normalt og hvorfor gjør han det om noen vet? Det virker som om han synes det er gøy altså...
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Det tror jeg alle babiser gjør, de koser seg da
Gjest Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 det var godt å høre, var redd at det kanskje var noe feil med han, aldri sett noen gjøre sånn før, men da vet jeg det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå