Gjest Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 vesla har hatt avføring 3 ganger på kort tid i kveld. De to første var gult slim. Den siste mer som vann, med tynne blodstriper i!!!!!!! Hun pressa så hun ble rød i ansiktet når hun hadde den siste.. Aldri opplevd dette før, hva som gjør at det er blodstriper i?? Formen hennes er helt normal, smilende og blid. Men blir stressa jeg, tror jeg ringer legevakta... Hva sier dere?? (skriver her for her får en mest respons)
katlinka Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Kan hende hun har fått en rift som det blør fra. Ring legevakta å hør hva de sier, hørtes jo ikke særlig godt ut for jenta di.
Honningmelon Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Kan hende hun har fått et rift, men så lenge du er bekymret, så ringer du legevakta for å høre hva de sier.
~~DoraDora~~ Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Ettersom hun har hatt tre skittbleier på kort tid, og det til slutt kommer slim ut, så er det ikke uvanlig at det kommer litt blodstriper i slimet. Det er tydelig tegn på at tarmene har jobbet hardt, og da kan små blodårer sprekke i tarmene. At det kommer slim ut etter tre skittbleier er ikke uvanlig, det skjer pga at tarmene egentlig er tomme for avføring. Råder deg til å se det an utover kvelden/morgendagen. Du kan ringe legevakten dersom det ikke gir seg. NB! Gi henne/ham rikelig med drikke :-)
Gjest Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Tusen takk for svar alle sammen =) Jeg ringte legevakta, er nett hjemme igjenn nå. Legen mente det var nok diare hun hadde, måtte passe på med nok drikke, og følge med på innholdet i bleiene hennes. Vesla sover søtt nå, og jeg slapper litt mer av =) Ha en fin kveld videre =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå