☆Anonymia☆ Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT MED HENNE
Mille** Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Nope, er som å høre på skikkelig kjip karaoke....
Gjest Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Hørtes ut som en mann, vell å merke en mann som ikke kan synge.
Gjest Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Haha, sysn jeg ser dette innlegget hver fredag jeg:p Ser ikke idol, men har likevel fått med meg hvem linnea er- bare av å se på overskiftene her inne.
jordbærsjokolade Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Syntes hun har en fantastisk stemme jeg da:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Liker stemmen hennes jeg, he he. Veldig spes stemme som ikke er a-typisk..
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 Hører ikke hva hun synger jeg, høres ut som ho piper... UUUUUT med Linnea!!!!
En Prins + Prinsesse Skrevet 9. november 2007 #11 Skrevet 9. november 2007 HUN SKAL UUUUUUUT!!!!!!!!!!!!!!!! ellers ser jeg ikke på idol mer........
*Rutletutt* Skrevet 9. november 2007 #15 Skrevet 9. november 2007 Ja, hun kan virkelig ikke synge, stakkar...ikke en eneste tone er ren jo....
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 9. november 2007 #16 Skrevet 9. november 2007 Syns hun har en skikkelig særegen stemme, håper hun når langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå