Gå til innhold

Lurer på noe jeg!!! svar meg da..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er snart 37 uker på vei og sliter med mange harde kynnere.

har gjort det lenge i svangerskapet, men har blitt litt verre de siste ukene. Hodet til babyen er konstatert festet og jeg har en del mensmurringer. har dette noe å si for når jeg kommer til å føde? noen andre som har født før uke 40 når de har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja opplevd det samme og gått slik de siste mnd. Er nå i uke 40 7 dager til termin..

Skrevet

jeg er 37+0 i dag og har mange laaaange kynnere i hele dag som har vart veldig lenge av gangen :(

jeg skal ha ks om 12 dager så jeg hadde håpet at hun ikke kom ut før det faktisk :(

har send sms til jm, og hun sier at jeg skal kjenne liv hver dag opp til flere ganger pr dag.....men i dag har det vært ganske stille så kanskje jeg tar meg en tur på føden i løpet av kvelden når sambo kommer fra oslo ved 23 tiden.....

husker ikke at jeg hadde så mye kynnere når jeg venta førstemann så jeg kan ikke svare deg på ditt siste spm :(

Skrevet

Lurer på noe jeg!!! svar meg da..

Vel, det er ikke særlig fristende og skulle hjelpe deg med dette når du spør så uforskammet.

Hever meg over det og kan fortelle at jeg har gått slik siden uke 26 (vært inn og ut pga "fare" for prematurfødsel). Er nå i uke 39.

Til en annen gang, spør litt mer høflig da

Skrevet

Syns ikke det var en uforskammet måte å spørre på jeg da.

HI gir jo bare uttrykk for at hun ønsker svar..

Skrevet

Hva var det som var så uforskammet meg dette da??

" Lurer på noe jeg!!! svar meg da.. "

Javell, KJEMPEFREKKT!! at man kan finne på å være så utrolig uforskammet å skrive " svar meg da" eller noen utropstegn etter "lurer på noe jeg".

snakk om å være dramaqueen!!

Ååneeei var jeg uforskammet nå kanske??

Skrevet

syns ikke innlegget til Hi var noe uforskammet, det er ikke alltid like lett å få folk til å lese innlegg så da må man bruke litt !! for at man skal se for hun ønsket jo svar på det hun lurte på :)

Skrevet

Jeg har også en del ubehagelige, harde kynnere og har hatt det lenge.

Hodet er festet, å mensmurringer kommer innimellom. Har tatt det opp med jordmor/lege men de sier det ikke har noe å si for når jeg kommer til å føde, men at fødselen kan av og til gå raskere når man har hatt så masse kynnere. Men jeg er bare 35 uker på vei da, så får vell vente å se:p

må også bare legge til at jeg heller ikke såg noe uforskammet med innlegget, er jo bare veldig tydelig at hun ønsker svar.. ikke noe galt i det:)

Skrevet

Okey slår meg til ro med at det ikke nødvendigvis må ha noe med fødselen å gjøre da =)

takk for svar alle sammen, og NEI dette var ikke ment som et frekt og uforskammet innlegg. ville bare veldi gjerne ha svar.

Skrevet

I uke 37 (slutten av uke 36 faktisk) er barnet regnet som fullbåret, så om du skulle føde nå er det ikke prematurt lenger!

Så bare vær innstilt på at du er fødeklar når som helst nå.

Lykke til. Gler meg til jeg når 37 (om to uker).

Skrevet

Nei, du var ikke uforskammet:)

Sliter med samme greia. 36 i dag.. Har hatt 20-30 kynnere om dagen de siste ukene. Nå har jeg hatt et par dager med 50+ i døgnet, mange sterkere og i tillegg en del mensmurringer, det river nederst i magen. I dag spenner det seg hele tiden! Hadde håpet på en tidligere fødsel, men det ville vel vært for godt til å være sant.. Kanskje dumt å håpe at småen kommer tidligere, burde vel heller innstille meg på at det blir overtid.. Bare så vannvittig kjedelig å være sykemeldt!

Du får si fra om du skulle få før termin:)

Lykke til!

Skrevet

Hehe:) Ingen tvil om at det er en del hormoner løs på disse sidene:)

Skrevet

Jeg er enig med anonym, jeg.

Er sikker på at innlegget ikke var frekt ment, bare litt ivrig, men synes ikke det var en hyggelig måte du åpnet på. Vi ønsker jo alle å få respons på våre spørsmål og innlegg. Å åpne på den måten kan oppfattes som bøllete.

God nett-etikette er å ha så presise overskrifter som mulig (slik at se som vil lese og svare fort finne innlegg av interesse), unngå store bokstaver (oppfattes som roping), masse utropstegn (oppfattes også som roping) og generelt uttrykke seg mer høftlig enn man ville gjort ansikt til ansikt. Mimikk og ansiktsuttrykk er jo som kjent ikke synlig på nettet, så ting kan fort oppfattes som frekkere enn det var ment.

Vil ikke fornærme noen med dette, bare gjøre oppmerksom på at ting kan oppfattes forskjellig.

Når det gjelder hovedspørsmålet ditt har jeg dessverre ikke noe svar.

Skrevet

er nå på OVERTID!!!!!!!!!!!!!!!BLÆH!! og har hatt det slik som du jah..:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...