Go`mamma`n... Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Har fått resept i dag på tablettene. Det jeg lurer på er om jeg skal pumpe meg samtidig for å blik kvitt "restene"? For snuppa skal vel ikke spise av meg når jeg bruker disse tablettene? Hjelp og råd mottas med takk ;-)
Gjest Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Det er tbl for å ta vekk melken? Jeg pumpet ikke, det gikk fint.
Go`mamma`n... Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 Du fikk ikke spreng eller vondt? Ingenting, lissom? gruer meg litt til det der....
Gjest Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Dette er veldig lenge siden, men tror ikke jeg fikk spreng. Men dersom du føler behov for det, så er det jo bare å pumpe litt og kaste melken.
Gjest Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Du skal ikke pumpe, kun håndmelke vekk den verste sprengen - hvis du får den. Jeg fikk ikke det. Håndmelket litt allikevel, bare for å få bort litt av det "fulle", men var absolutt ikke spreng..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå