Gå til innhold

Noen som har brukt PARLODEL?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått resept i dag på tablettene. Det jeg lurer på er om jeg skal pumpe meg samtidig for å blik kvitt "restene"? For snuppa skal vel ikke spise av meg når jeg bruker disse tablettene? Hjelp og råd mottas med takk ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er tbl for å ta vekk melken? Jeg pumpet ikke, det gikk fint.

Skrevet

Du fikk ikke spreng eller vondt? Ingenting, lissom? gruer meg litt til det der....

Skrevet

Dette er veldig lenge siden, men tror ikke jeg fikk spreng. Men dersom du føler behov for det, så er det jo bare å pumpe litt og kaste melken.

Skrevet

Du skal ikke pumpe, kun håndmelke vekk den verste sprengen - hvis du får den. Jeg fikk ikke det. Håndmelket litt allikevel, bare for å få bort litt av det "fulle", men var absolutt ikke spreng..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...