Gå til innhold

Hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har delt ansvar,men ikke delt omsorg.Han har kun standard samværsavtale.En ettermiddag i uken og annahver helg.Har jeg plikt å melde ifra til han om hun blir syk mens jeg har henne???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mener du vanlig syk eller sykehus-syk? Med mindre han har interesse av å høre hvordan det står til med henne trenger du ikke å ringe han hver gang hun får feber :)

Skrevet

Om det er snakk om "vanlig" syk, så kan eg ikkje tru du har plikt til å gjere det. Eg sjølv pleier å gi beskjed, fordi eg veit barnefaren sett pris på det. :)

Skrevet

Mye feber..ikke innlagt..men hva om hun skulle bli innlagt en gang?

Skrevet

Jeg gir beskjed for pappaen pleier å spørre om hvordan han har det, og ved innleggelse ville han vært den første jeg ringte.

Skrevet

her har vi lagt oss på lista om at "drar jeg til legen med barnet sier jeg fra til far om det gikk bra eller dårlig, går det ut over samvær sier jeg fra" ut over det så tror jeg ikke barnets almentilstand inntreserer han noe videre. så lenge det ikke er snakk om alvolige ting. og da er jo legen inni bildet.

Skrevet

jeg sier som oftest fra når lucas er syk, ikke fordi jeg er pliktig å gjøre det men fordi jeg hadde satt pris på det selv om jeg hadde vært pappan...og han setter altså pris på det;)

Skrevet

Det kommer vel an på hva slags forhold dere har,men hvis det er snakk om alvorlig sykdom eller spørsmål om det,kan du jo tenke deg selv hva du ville likt at han gjore hvis hun ble syk hos han? Jeg melder ifra om alt av sykdom og ting som er utenom normalen,men så snakkes jeg og barnefar eller meldes stort sett hver dag uansett da. Du legger jo opp til en åpenhet dere imellom hvis du informerer han,og da får du kanskje det igjen når hun er hos han også?

Skrevet

Om man har delt ansvar har vel pappan rett på å vite om sykehusinnleggelse iallefall..Men vanlig sykdom er noe annet..selvfølgelig er d som oftest naturlig å si fra om at barnet er sykt..iallefall i min situasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...