Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Selv ligger jeg på sofaen å ser idol med magen til lufting! er så godt å dra opp genseren å lufte bollen litt innimellom hehehe.. dere andre gravide jenter driver med en fredagskveld da?
♡ Jersey ♡ Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Jeg lufter magen hver kveld jeg, he he... Skjer ikke bevisst, men tar meg selv i å sitte med magen bar hver kveld når jeg slapper av.. he he.. Utrolig deilig! Spiser is og ser idol :-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Jeg ligger også på sofaen med magen til lufting..... Alene...Sambo er på jobbfest (med Munkholm vel og merke - bare sånn i tilfelle, hehe). Har så lyst å sminke meg, kle på meg skikkelige klær som passer og dra på fest - med øl!! Men MEST av alt har jeg lyst til å få rier og få det hele igang....leeeeei av å vente nå (tross jeg ennå har tre uker igjen til termin) jaja.... Får vel finne frem strikketøyet her....
Gjest Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Vel, jeg kan jo skrive om sangen "Har du en mage som er stor..." til: "Kan du bruke den til avlastningsbord/fjernkontrollholder/musemattebord..." hihi!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Jeg bruker også å lufte magen om kveldene. Godt det. Pluss at det er så gøy å se den bevege seg. Akkurat ferdig å spise middag her nå. (fint folk spiser sent har jeg hørt.. *ler*) Har spist den greske varianten av toro wraps. Nam nam!! Men blir jo så stokke mett jo.. Hehe.. Begynner å bli trangt om plassen her.
Bystedt Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 FORFERDELIG lite egentlig!! Har badet å sitter i en alt for kort :-D pyjamas å drikker chai-te og ser på Nytt På Nytt. Gubben er på nattevakt så jeg har fødenekt inatt :-D Kun ni dager til termin... Kos dere
de tre bukkenebruse Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 jeg sitter å venter på idol resultatene=) har kjøpt meg eple juice og smash og paprika chips... samboer er hos en kamerat å spiller kort, de samlest en gjeng på fredager å spiller kort og har noen øl ( min drikker ikke,han sa selv at fra nå av skulle han ikke drikke mere før tulla var ute=)) ble helt overaska siden jeg ikke trengte å si noe hehe... de mennene våre kan glimte til viss de vill=) hahaha
JANUAR GLEDE Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Ikke mye mannen er trøtt og har alleredig lagt seg, etter en lang dag på jobben+ litt arbeid på det nye huset som aldri blir ferdig. Ellers lagde jeg bacalao idag den var nydelig godt kydderet, måtte jo ha syrenøytraliserende på bordet da, men godt var det:) Jeg lagde krammelpudding til desserd nam;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå