Gå til innhold

TING, jeg blir gal av det!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skulle vi dra på hytta, hele gjengen, men jeg bare knela og ble hjemme. På 3 måneder har vi fått en baby, vi har hatt visninger og solgt en leilighet og flyttet. Jeg tror jeg er utslitt av det. Hverdagen er så full av TING SOM SKAL FLYTTES PÅ! Jeg føler at jeg ikke gjør annet!!!! Det hjelper jo ikke med en 2 1/2 åring som er over alt og flytter på alt også. Hele livet dreier seg om noe som skal hit og noe som skal dit!!! Sitter her og ser rundt meg i leiligheten som står halvveis på hodet. Med halve familien ute av huset og minsten i senga, er det merkelig stille. Sitter og ser på et glass som skulle ha blitt satt i oppvaskmaskinen, en avis som skal i papirsøpla, en klesvask som skulle sorteres. Bare orker det ikke! Skulle ønske jeg kunne blunke og åpne øynene igjen og så var alt borte... Husker vagt en tid da jeg bare kunne stikke av gårde uten annet en tannbørste i lomma... Nå føler jeg at jeg ikke kan snu meg uten å laste på meg halve huset!!!!

Utblåsning! Jeg skal bruke helgen på å hvile godt, det kan virke som jeg trenger det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo et godt råd til deg selv du, så jeg håper du følger det: bruk helga på å hvile deg godt, så får du nok litt overskudd igjen. Skjønner godt at du er sliten jeg.....

Trøsteklem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...