Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 nei nei nei, nå har jeg suuuper dårlig samvittighet. jeg har vert sykmeldt i 5 uker nå, 3 av dem 50% og 2 av dem 60%, pga bekkenløysing. i dag var jeg hos legen for å fortsette med de 60%, Men så sliter jeg med at jeg må gå til arbeid, og jeg er nesten sliten når jeg kommer på jobben pga gåingen.. så jeg sa det til legen. Hun sa hun skrev på sykmeldingen at jeg skulle heller jobbe lengre dager annhver dag.. men jeg måtte huske å si ifra til sjefen min at hun hadde skrivet dette, eller va det ikke sikkert han las det. Jeg turte selfølgeli ikke si dette til sjefen min. har nok dårlig samvittighet fordi jeg i det hele tatt er sykmeldt 60%. er det flere som er litt pingler som meg?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Jeg slet masse med å gi sjefen min sykemeldingsbeskjeder i begynnelsen.. har vært mye sykemeldt, alt fra 30-100%. Men poenget er jo at uten den tilretteleggingen legen min og jeg ble enige om, kunne jeg ikke jobbet i det hele tatt! Sjefen forstod ikke helt i begynnelsen, men nå er et ikke noe problem lenger! Si ifra du, så får du det bedre!! Evt sykemeld deg 100%.. Jeg har også lang vei til jobb, jobber 25% bare nå, og slår det sammen slik at det blir 4 timer annenhver dag....
ruffen Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Vet du...det hjelper faktisk å bare si det som det er. Få hull på byllen. Jeg vet veldig godt hva du mener og hvordan det kjennes. Var selv 50% ble sykemeldt noen uker, men ble bare dårligere og dårligere i bekkenet, og i slutten måtte jeg hvile FØR jeg hadde gått ut døra hjemme. Da innså jeg at jeg bare måtte svelge den dårlige samvittigheten og ta vare på meg selv. Det må du også gjøre! Tenk på deg selv. Du kan komme til å slite med bekkenet i laaang tid hvis du ikke gjøre det nemlig. Syns også det var fælt å si det på jobb, helt til det var sagt. For alle så jo hvorfor jeg ble sykemeldt...tro meg, bekkenløsning er vanskelig å skjule...hehe...så jo ut som ei gås når jeg gikk... Hilsen vralteguri...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå