Gå til innhold

Leeeenge siden sist!

BarniHodet og enihverarmkrok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maa bare innom aa si hei! Haaper mange har kommet seg "vekk" fra dette forumet her, og over paa semestrene, f.eks., eller paa "bli gravid" i det minste... Har jammen ikke mye aa fortelle jeg da. Her har det skjedd absolutt null og niks, og jeg foeler meg som om jeg flyter rundt i en slags enorm og tom evighet, og foeler jeg kommer til aa bare forbli her for alltid. Har nesten slaatt meg litt til ro med at jeg aldri kommer til aa faa noen barn, hvertfall gidder jeg ikke aa haape paa det lengere. Det er saa utrolñig langt opp pg langt frem at det er for fjernt til aa kunne forestille meg det lengere. En droem som bare svinner.. Blir fjernere og fjernere...

Merkelig og teit innlegg det her, men det er min oppdatering som saadan. Saann jeg har det, liksom.

*sukk*....

Lykke til alle dere andre!!!

(Naa kom "han sjoel" saa jeg faar fortsette en annen dag...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har oppdateringer å komme med=)

Men sambo hoppet av i svingen da vi hadde sex etter samtalen..Og han flirte etterpå.. Men viste også at jeg ikke var fruktbar... Så kanskje han bare tullet litt... Tiden vil vise..=)

Skrevet

Kanskje det er litt sånn at når vi slår oss til ro og ikke tenker så mye mer på det, da er vi mindre stressa og mannfolka blir også mindre stressa og vips: så vil han ha barn. Ønsketenkning selvfølgelig, men noe må man jo tro på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...