Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Man får jo kynnere eller at livmora trekker seg litt sammen etter en orgasme, men hvis u stimulerer klitoris, trekker den seg litt og litt sammen eller bare ved orgasme her også? for synes magen blir så hard også før orgasme:s
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Det er vel at musklene trekker seg sammen, og livmoren spenner seg sikkert sånn like før orgasme vil jeg tro, så derfor du kjenner det før du får orgasme også.
sydilla Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Trenger ikke å ta på noen ting en gang, det holder å tenke tanken... litt slitsom kan du si ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Men magen er det ganske lenge, hard altså, så er nesten redd det skal skje noe galt:S
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Då lenge det ikke blir vondt kan du bare ta det med ro! Det er noen som får beskjed om å avstå fra sex, men de har ofte hatt MASSE vonde kynnere utenom sex og fått påvist at livmorhalsen har begynt å flate ut.
2 søte småpiker Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 JEg har problemer med veldig kraftige kynnere under sex, noen ganger er det så ille at jeg bare må stoppe opp og ligge helt i ro og ha en liten pause før vi kan fortsette. Setter liksom en demper på stemningen. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå