Gå til innhold

12 timer til testing!!!=) Andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Da var det bare 12 timer til testing! Er kjempespent, og har veldige mensmurringer som har vart i 2 dager. Dersom jeg ikke er gravid, trenger hormonene mine en skikkelig overhaling!!!=)

Andre som skal teste i morgen tidlig???=)

Krysser fingrene for en liten spire her ja!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Jeg tester også i morgen. IKM i dag, men ingen mens enda.

Testet negativt på torsdag, så blir skikkelig overraska om jeg får positiv test i morgen. Har også hatt murringer de siste to dagene.

Spennende ja!!

Skrevet

Jepp, jeg blir med her, spent.....har en rar foelelse og er en dag over IKM, som jeg har gjettet til 8 nov, men den kan jo ogsaa vaere i helgen... Spanandes jenter!! Lykke til og krysser alt for alle som skal teste.

Skrevet

Oi, jeg er visst litt tidlig ute=) Har ikke IKM før 14 nov, men er jo lov til å håpe da;)

Sender masse babystøv, og plukker med meg litt på veien=)********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

hei:) skal teste imorra jeg og:) ikm på mandag, sååå spennende:)

Skrevet

hi hi sommerspire08. DU er ikke tidlig ute, jeg har også IKM 14. men MÅTTE teste i morres.... negativt og det var siste test før lønning på mandag. Sukk, nå må jeg bare vente og se. Ømme pupper(eller har jeg bare blitt rar i hodet etter å ha tilbrakt to timer på baby-nett??) og lang helg.

Skrevet

Jeg skal også teste i morgen tidlig! Hadde ikm på tirsdag.

Fikk menssmerter da jeg var på vei til apoteket i dag. Var sikker på at i samme sekund som jeg betalte testen, kom mensen til å dukke opp!

Men fortsatt ingenting:)

Gru-gleder meg til testing! Blir så skuffet hvis den er negativ!! :(

Lykke til alle sammen! :)

Vi får informere om resultat i morgen da!

Skrevet

Hehe, her var det mange ivrige testere, gitt! Har IKM i morgen, men har ikke så stor tro siden jeg har spottet noen dager allerede. Tipper tempen synker i morgen tidlig, og at tanta kommer lørdag/søndag. Hvis TR mot formodning ikke har kommet søndag morgen, og tempen fremdeles er høy, DA skal jeg ta en test. ; )

Lykke til i morgen alle dere andre! : )

Skrevet

Hei og god morgen,

Jeg har testet og fikk jammen en veldig svak strek. Det hopper jeg ikke i taket av, skal ha en ordentlig sterk strek foer jeg kaller det bingo... Har to ganger i loepet av et aar hatt svake (om enn mye mer rotete) streker i ca en mnd, og det har betydd to tidlige som ikke ble noe av.

Svake streker kan selvsagt bety at noe veeeeeeeldig hyggelig er paa gang, det er det jeg haaper denne gangen.

Herregud, hvordan faa denne dagen til aa gaa?

Tenker jeg tester i morgen tidlig ogsaa jeg, saa faar vi se.

Tvi tvi alle andre testere i dag!!

Klem fra

Skrevet

testet også igår + idag ( IKM idag )

svak strek begge gangene med billigtester.

dette er en diiiger test på tolmodigheten!! :P

har kun en test igjen, ikke råd til nye før torsdag neste uke.. tester nok ikke igjen før mandag- tirsdag ( om ikke TR kommer til den tid).

Lykke til jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...