LanoLotte14.07.2008 Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 jeg er jo kun 4 + 2 dager på vei, så tenker ikke akkurat nå.. men senere i svangerskapet. elsker biff og den skal vær medium stekt...
Gjest Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Har forstått at all kjøtt skal hvere godt stekt eller godt kokt... Så tror ikke blodig biff er det lureste å spise.... Det ville iallefall ikke jeg gjort!!!
LanoLotte14.07.2008 Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 ikke nå når det er så tidlig heller? søren! hehe, men skal nok spise en godt stekt biff
Minnie Mom Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Rått kjøtt anbefales ikke uansett hvor langt man er på vei. Og husk at det er de første ukene som babyen "lages", så ingen grunn til å være mindre forsiktig da.. Savner selv en medium stekt biff med rødvin til, men får vente til etter fødselen.. )
Happy 76 *PÅ OVERTID* Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Hvis du er føre var og fryser ned kjøttet helt på forhånd så kan du spise det rått om du vil... Er gravid med min 2 nå og jeg har gjort dette under begge graviditetene med godkjenning av jordmord og lege. Jeg ville kanskje ikke spist medium stekt biff på restaurant da!! Hilsen biffelsker ;p
~Roskva~ Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Glad 76 har helt rett :-) Jeg er ikke glad i gjennomstekt kjøtt selv, så jeg satte meg godt inn i det der. Hvis kjøttet har vært frosset ned til minst -18 grader (fryser-temperatur) i tre dager, er toxoplasmose-parasittene drept, og du kan spise kjøttet akkurat sånn som du vil ha det :-)
LanoLotte14.07.2008 Skrevet 10. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2007 Tusen takk for alle svar! For jeg er en skikkelig biff elsker, og den skal være rosa... men jeg kan godt vente i 9 månder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå