Prinsemamma:-) Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Nå har jeg hatt mensenmurringer i magen siden søndagen, IKM er nå på søndag 11. I tillegg har jeg vært utrolig trøtt og sliten, kan sove i 10-14 timer i døgnet uten noe problem...vil egentlig bare sove nå Men nå i dag så har mensenmurringen gått over til å bli mer "hold-lignende" smerter i magen, pluss at jeg føler at magen er oppblåst og "hard" med press nedover... Er det noen av dere som har det på samme måte? Har bare så lyst til å teste, men er redd for å bli skuffet og prøver å holde ut så lenge som mulig...
Snart2Jente+guttharfødt Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Jepp, slik fann ej ut at ej va gravid forrige gang!
Prinsemamma:-) Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 Nå fikk jeg et håp om at det kanskje endelig er full klaff for oss Vi er i den 7 pp nå og håper så inderlig at det er en liten spire som klar seg fast. Er første måneden vi har brukt EL-tester, så det gjør det litt ekstra spennende... Lurer veldig på når jeg skal teste... kanskje allerede i morgen tidlig:)
Prinsemamma:-) Skrevet 10. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2007 Tok en test i dag tidlig og den var negativ Og i dag har jeg heller ingen smerter/symptomer i det hele tatt...skjønner ikke noe jeg nå.. Har hatt masse symptomer den siste uka og midt på dagen i dag så stoppet alle symptome helt plutselig... Jeg har aldri brukt EL-tester før, og har da hatt sykluser på ca 26 dager. Men nå hadde jeg jo positiv EL-test 31. oktober og 1. november, kan det være jeg testet altfor tidlig i dag? Når burde IKM være når jeg hadde EL ca 31.10/1.11 ??
Jente86 og lillefrø i magen Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Tror nok jeg hadde ventet noen dager til med å teste, 16-17-18nov kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå