Gå til innhold

Hold-lignende smerter - er det et symptom???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hatt mensenmurringer i magen siden søndagen, IKM er nå på søndag 11. I tillegg har jeg vært utrolig trøtt og sliten, kan sove i 10-14 timer i døgnet uten noe problem...vil egentlig bare sove nå :)

Men nå i dag så har mensenmurringen gått over til å bli mer "hold-lignende" smerter i magen, pluss at jeg føler at magen er oppblåst og "hard" med press nedover... Er det noen av dere som har det på samme måte?

Har bare så lyst til å teste, men er redd for å bli skuffet og prøver å holde ut så lenge som mulig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, slik fann ej ut at ej va gravid forrige gang!

Skrevet

Nå fikk jeg et håp om at det kanskje endelig er full klaff for oss :)

Vi er i den 7 pp nå og håper så inderlig at det er en liten spire som klar seg fast. Er første måneden vi har brukt EL-tester, så det gjør det litt ekstra spennende... Lurer veldig på når jeg skal teste... kanskje allerede i morgen tidlig:)

Skrevet

Tok en test i dag tidlig og den var negativ :(

Og i dag har jeg heller ingen smerter/symptomer i det hele tatt...skjønner ikke noe jeg nå.. Har hatt masse symptomer den siste uka og midt på dagen i dag så stoppet alle symptome helt plutselig...

Jeg har aldri brukt EL-tester før, og har da hatt sykluser på ca 26 dager. Men nå hadde jeg jo positiv EL-test 31. oktober og 1. november, kan det være jeg testet altfor tidlig i dag?

Når burde IKM være når jeg hadde EL ca 31.10/1.11 ??

Skrevet

Tror nok jeg hadde ventet noen dager til med å teste, 16-17-18nov kanskje? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...