Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når legger de seg for kvelden, og hvor lenge sover de før de får mat.

Og når våkner de på morgenen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun legger seg mellom 7 og 8, sover gjerne til 12 - 01, men da ender hun i senga hos meg, og da greier jeg ikke helt å holde styr på hvor ofte hun våkner. Hun holder seg i sovemodus til 6 -7, da våker hun med resten av familien... Hun sovner ofte igjen på morgenen, i 8-9 tiden og har noen lange soveøkter på formidagen.

(f. 26.07.)

Skrevet

Tuva legger seg ca kl.19 og sover da frem til 5.30 ca. Da spiser hun og sover videre til ca 9.

Skrevet

Legger han halv ti og da sover han til mellom 5-7. Kan hende han sovner igjen etter litt mat :)

Skrevet

Burde kanskje legge til at hun får flaske.

Skrevet

Jeg legger ca 18-19 og da sover han til 24-02 sånn ca. Etter det er det mat ca hver tredje time... Litt dumt at den lengste soveperioden er mens jeg er våken, men håper vi får utvidet den etterhvert..

Jeg fullammer...

Skrevet

Tirill får siste måltid kl.20.00, legger seg mellom 20.30 og 21.00 og sover helt til kl 8.30 uten å vokne... har gjort dette siden hun var 8 uker..

Jeg ammer henne, men siste måltid før hun legger seg så får hun mme i tilegg.

Skrevet

Sjarmtrollet legger seg ca 21.30.

Sover fram til ca 02, og etter det er det mating 2. eller 3.hver time.

Skrevet

Vi legger han i ni-halv ti tida og da sover han til 8-9 på morra'n. Er da han spiser første gang etter kveldsmåltidet:) Vi har vært heldige sånn. Han begynte å sove hele natta for 2 1/2 uke siden. Når vi kom hjem fra sykehuset ville han ha mat hver 3.time,etter det har han regulert seg selv så vi har vært super heldige:)

Skrevet

Sitter med henne på puppen og prøver å få henne til å sovne nå faktisk....er sånn hver kveld - får henne ikke til å sovne før 24 i allefall. Så er det å våkne ca annenhver time og opp kl 8-9....et helvete med andre ord...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...