Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Er det når det har gått 14 dager eller har det ikke noe å si? På trilletur og sånn altså...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Jordmor sa til meg før vi reiste hjem at det var ikke noe i veien for å ta babyen med ut med en gang. Bare pass på å kle han/henne godt!
Kosel Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 nå fødte jeg på en litt varmere tid av året, selv om det ikke akkurat var noen supersommer i år.... Var ute når guttungen var 2dager, på tur hjem fra sykehuset stoppet vi på senteret, shoppet inn litt som manglet. Sovet ute i vognen sin siden vi kom hjem fra sykehuset. Bare kle på godt c",)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Jeg hadde en plan om å trille en tur på mandag, det tar ca 10 minutter. Men så lurte jeg på om han kanskje var for liten til det. Da er han 11 dager. Tenkte kle han godt, og har lammeskinn og dundyne. Håper det skal gå greit da. HI
Xzux Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Når jeg dro hjem fra barsel sa det at jeg bare burde ta korte trilleturer til jeg ble litt bedre kjent med han, det samme med og sove ute:) Men det er vell ingen fasit, gjør det du føler er riktig:)
Xzux Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 10 minutter er jo ikke så lang tid, så det går nokk bra:)
cec26 Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Det kommer vel ann på hvor kaldt det er der du bor, men jeg fødte i feburar og var ute på tur samme dag vi kom hjem fra sykehuset og da var det vel rundt 0 grader... det er vel ikke noe særlig å være ute med så små når det er flere kuldegrader ute sånn i begynnelsen etter det jeg har hørt da...
Gjest Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Jeg gikk tur med lucas da han var fem dager gammel, men det var jo på varmeste sommertiden da så jeg vet ikke.. regner med det går bra bare du kler nok på barnet, men heller ikke kle på for mye:)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 Så lenge du har et friskt barn og det ikke er kaldere enn minus 10 er det bare å gå ut, her har vi vært ute på tur hver dag nesten siden tuppa var 3 dager gammel.
bbm med ei lita prinsesse:) Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 Jeg var ute og trillet tur det første jeg gjorde da jeg kom hjem fra sykehuset. Og jeg fødde i mars så været var jo som det er nå. Det er jo veldig lunt å godt nede i en bagvogn så ingen fare med å ut tvert nei. Det jordmor sa til meg var at jeg måtte passe på å kle meg å dekke til brystene mine så jeg ikke fikk brystbetennelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå