Sax71 - mamma til tre:o) Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Skulle hatt tr idag (og vanligvis kommer den dagen før), men har ikke kommet enda. Kjenner litt "rart" innimellom og er selvfølgelig sikker på at tr er i anmarsj... Men har også en følelse på noe annet. Tok test (QR) for et par dager siden som var negativ, og prøver å vente med å ta ny!;o) Noen som ser noe på meg - om jeg er gravid mener jeg?? Født 170471. Håper på svar - takk!)
stratosen_er mamma_ Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 fikk opp et lite ja jeg...om ikke du er gravid nå så er d vertfall ikke lenge til du blir d...ønsker deg lykke til... får opp at du får en jente denne gangen:)
Sax71 - mamma til tre:o) Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 Takk for kjapt svar!) Har blitt spådd at neste blir jente tidligere - har to jenter fra før, så en til ønskes velkommen!! Da får jeg bare håpe og håpe på at det har klaffet nå og at tr ikke dukker opp - trur jeg må teste igjen imorra i såfall, etter svaret fra deg!;o) Flere som får opp noe på meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå