Gå til innhold

hei gla i mange barn:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har du seriøst 8 barn?

åssen klarer du å ha energi til alle? jeg har 1 å kan syte over hvor sliten jeg kan bli. å at d kan vere travelt å ha barn, åssen klarer du deg da:)? å så har du en til på vei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei saltpute..:-D har ikke sett spørsmålet før no for jeg har vært på jobb i kveld og skal opp att 06.00 i mårga igjen skal på jobb då oxså.

vi har 6 barn,har missta to i SA,så må vel si de er englebarn i himmelen då....:-D hehe. joda vi er veldig glad i barn

og har alltid ønsket og villet ha mange barn,så den holdningen og innstillingen har vi alltid hatt,så då blir det helt normalt og ikke noe slitsomt og travelt i det hele tatt,jeg må vel si at jeg kan ikke huske en eneste gang at jeg har vært sliten eller trøtt,eller på noe måte lei barna,vi vil ha mange og det går så fint og helt av seg sjøl de er veldig flinke og snille og hjelper til med hverandre og koser seg med å være mange og de har alltid noen å leke med,i halv åtte tiden er alle i seng så kveld har vi hver kveld.mannen snakker on 10 då,men jeg har sagt 8 og så får vi se,jeg har helt problemfrie svangerskap og føder smertefritt,jeg sover stort sett gjennom alle rier og plopp. det er ingen ting,ett press og ungen er ute der ja,så slik vet jeg knapt hvordan det er å føde,liker å ¨gå gravid og har en drøm å bli jordmor jepp, så alt dette er utrolig intesssant.ikke er vi med i noe sekt heller men ønskar bare å ha mange og kooooser oss med det,noen par synest det er ok med to eller tre og noen vil ha flere,men klart vi får mange meninger og komentarer,men det bryr vi oss ikke om,vi klarer helt å oppdra de sjøl, og barna spør og "mamma korti skal vi få neste beibi" for hver gang.så de liker det oxså, så vi har det veldi bra,men gubben er en grådig flink mann og pappa og.det har myyyye å si,han rydder og ordner opp i huset,vasker klær og lager middag,handler m.m når jeg er på jobb,går på tur,legger barna, bader de, leser og synger og koser og er så snill og god,men er streng og altså så der har jeg vært veeeeldi heldi ,så når jeg kommer fra jobb så er huset støket kjøkkenet ryddet m.m

men det må være sånn når begge jobber 100%,vi jobber på skift så vi har aldri behøvd barne pass eller barne hage,en av oss er alltid hjemme uansett.men klart det er kos når mammen har perm og er hjemme hele tida,så det er kjekt hver gang,ble mye dette,men bare spør mer om det er noe ,jeg svarer gjerne jeg :D

Skrevet

Oi sinnsykt imponerende! Du har jo en helt fantastisk positv holdning til å få og ha barn. Det er bra det finnes sånne som deg til å få mange barn i landet :-)

Tror dessverre det holder med en for meg ...

Skrevet

helt utroli bra:)

bare d å ha en så positiv holdning. nå er jeg oppvokst me:off som dere roter,d er så vanskeli å vere alene mor, d er ikke en situasjon jeg hadde trodd jeg skulle bli i osv.... (fra min mor)

så jeg jobber litt med at alt ikke skal vere et ork. jeg har lett for å tenke at: nei d blir så mye rot,nei ikke nå,nei d er så kalt ute,nei du blir så skitten osv... men d er noe jeg jobber med.for d er jo veldi kjekkt for barna å fø jøre ting de liker.

men åssen klarer du å få unna kles vasken da?

jeg har et barn,å vasken hoper seg opp,d flyter å skitten klær:/ men nå er ikke min sambo så flink til å vaske kler da da, så jeg må vaske de, tørke de å legge de sammen sell. å d er ikke så lett når man er sliten av graviditeten. jeg har sagt d til han,men d hjelper ikke så bra:/ men han er en kjempe go far. der kan jeg ikke klage i d hele tatt. men jeg skulle ønske han kunne hjelpe til litt mer hjemme.

d er helt utroli at du klarer å holde alt på styr med så mange barn:) har du mange søsken sell?

Skrevet

Hm. Flott med din positive holdning, men har vel litt vanskelig for å tro at det er så smooth når begge jobber 100%. Har selv vokst opp med 8 søsken. Jeg tror neppe dette hadde gått bra hadde det ikke vært for din evne til å snu hver minste ting til det positive, ja kanskje litt i overkant, når du også skriver at fødslene er smertefrie. Men den dagen du skulle tillate deg å tenke negativt, ja da hadde dette faktisk ikke vært noe godt liv. Å få barn er en fantastisk gave, og det er ingen tvil om at det er fint med søsken. Kos deg med din flotte familie :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...