Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 for dem som sliter med sykdom og for dem som ikke har det så greit for tiden........ En spesiell bønn vil jeg be for nevøen til en av våre modne venninner, han er en tapper liten kjempe:-) Jeg skal be englene passe ekstra godt på ham og be dem hjelpe ham å holde fast i livskraften sin... Jeg tror på kjærlighetsenergien og at den er sterkest i verden. Den gir lys og liv... Jeg ber dere ydmykt om å bruke noen minutter av tiden deres til å spre deres kjærlighetskraft ut i verden idag, imorgen og hver dag:-) Sammen blir det enorme gode krefter som får strømme:-) Ønsker hver og en av dere en god helg:-)
Natteravnen* Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Det var veldi fin klatten, dette er nok noko mange av oss vi prøver på kvar dag, tida får vise om det gir positive resultat. c",) Ha ei fin helg du og familien også. Her er det så koseli ikveld , med julesnø og allting!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Takk for det aries:-) Jeg er ikke kristen, men jeg er nok en religiøs person. Jeg tror på kraften i meg seg og i alle mennesker rundt meg. Jeg tror kjærlighetskraften vår er den sterkeste i hele verden og jeg tror at tilgivelse er en viktig følgesvenn. Jeg ber ofte bønner, og tror det gir styrke å ha noe å lene seg inntil og tro på. Det gir en ro, det gir en varm følelse inni meg å ha den troen at vi alle har engler som passer på og følger oss på veien.... Jeg har selv hatt flere opplevelser hvor jeg ikke er i tvil om at de finnes. Noen kaller det andre ting, men for meg er engler det vakreste som er. Og lyset vi mennesker bærer i oss, er jo fint å dele med andre, som kanskje har gått seg litt vill i mørket og som trenger litt hjelp til å finne tilbake til lyset sitt.... Sammen er vi kraft:-)
Tiggywinkle Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Så fin du er, Attpåklatten:-) Det er godt med mennesker som sprer varme, tro og trygghet - og det gjør du. Samtidig er du klok og moden:-) Jeg tror også det er noe mer der ute, og har opplevd å "se" pappa (som døde for 5 år siden) sitte i stuen...han passer nok også på. I morgen er det på'an igjen med ny runde, og jeg kjenner at dette er tøft. Jeg håper jeg klarer å være den styrken og avlastningen søsteren min trenger. Jeg føler meg liten og ikke så tøff i en vanskelig sykdomssituasjon...men vet at hvis det hadde vært meg så hadde jeg satt pris på bare å hatt noen med meg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2007 Jeg er helt sikker på at du er en enestående støtte for søsteren din og den tapre nevøen din:-) Det gir styrke og være sammen i dette, og håpet er lettere å holde fast i når man er flere som støtter hverandre! Jeg har dere med i bønnene mine hver eneste dag........og sender alle mine beste håp og tanker for at dere kommer dere gjennom dette, på best mulig vis:-) Varme klemmer
Plutseliten :) Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Jeg er ikke så god på å be,men jeg sender deg og familien din mange tanker, og ønsker dere lykke til med neste runde. Du er helt sikkert en enorm støtte for søsteren din,så godt de har deg! Varme klemmer fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2007 Kjære Plutseliten, jeg fikk bare lyst til å si noe om det å be en bønn.......Det er mange måter å sende kjærligheten og ønsket om at andre skal få det godt:-) Rett og slett ved å tenke på dem og ønske dem lykke til i hjertet sitt - det er også en form for bønn - i min verden iallefall, og den er jo til tider ganske så spennende og utfordrende har jeg erfart:-)) Du sender ut masse godhet og positiv energi du. I innleggene dine lyser det empati og omsorg i bøtter og spann:-) Bare så du vet det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå