KaMa Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Solar fire er en dritbra voershpielplate.. Bare sånn hvis det er noen som lurte, altså. :-DD
KaMa Skrevet 9. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. november 2007 Sorry Manfred.. Glemte en n. Værsegod.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Har du Somewhere in Africa?
KaMa Skrevet 9. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2007 Er det et album? Nei, jeg har den ikke.. Har bare tre 70 talls skiver.. Og Solar fire er favoritten. Og så har jeg barnefri, og hjemmealenefest. Vi lader opp til uteaften. Men jeg har drukket tre bokser øl og lurer på om jeg holder ut til kl 22..
KaMa Skrevet 9. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2007 Forresten, bør jeg ha den? Jeg blir så utrolig glad av å kjøpe plater, men vet sjeldent hva jeg skal ha..
KariMari Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Oi, KaMa, det er en skikkelig sær musikk da;-) Har et par fine sanger da, det skal jeg være enig i! Sitter du og vorser litt ikveld, hihi:-D
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Ja, det er et album men jeg har bare hatt det på dårlig opptakskassett, spilt inn på ukjent sted i Afrika innbiller jeg meg (for oss som husker apartheid gir det mening) og definitivt verd å høre (grave litt i kassetteesken i kveld og be om at det ikke blir båndsalat, kanskje?) Har to lp'er, men er ikke i stand til å huske tittelen uten å vase ut i stua og kikke. Den med pulled up the grass and put up a parking line og hello this is your heart... hm, nå fikk jeg inspirasjon. Øl er bra og hjemmealene ruler, det er nesten ikke nødvendig å fortsette ut.
KaMa Skrevet 9. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2007 Jepp! Men sært? Ikke sååå sært. For øvrig er ordinært kjeeedelig! :-DD
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 Bør og bør.. jeg veit jeg likte det men det er jo femogtjue år siden, tross alt, kom på starten av åttitallet, og synes å huske at det sett med førtiåringsblikk har potensiale til å være litt romantiserende politisk korrekt, men fan heller, kjøp og bli glad, vinyl om du kan.
KaMa Skrevet 9. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. november 2007 Sant nok. Men vi ser hverandre uten tilbehør (i form av andre mennesker dandert rundt om kring) så altfor sjeldent, så ut må vi. I morgen skal jeg google og leite. Akkurat nå er det noe som ligner på japansk grand prix musikk på høytalerne.. Det er litt sært da.. Mannen er glad i klissete japanske animasjonsfilmer. Derav musikken. Litt sjarmerende er det da.. Mer øl ja.
KaMa Skrevet 9. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. november 2007 Har funnet en fin vinylbutikk her i byen. Tar du deg en tur igjen, så har jeg en finlur gate å vise deg. De har alt fra snurrige blomstervaser, de kuleste veskene du kan tenke deg og skreddere. Absolutt verdt et besøk. Tror til og med du ville funnet noen snertne kjoler der. ;-)
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 9. november 2007 #12 Skrevet 9. november 2007 Det høres så deilig ut, som en fredag i et annet liv. Men det er muligens bare en funksjon av sjuk unge og brakkesyke at det virker så sinnsykt fjernt. Forresten, jeg har Angel Station og Chance. Veit ikke når de kom, da, så det er jo mulig at det er feil album å ha om man vil være med i gjengen, men de er nå steike bra, da.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 9. november 2007 #13 Skrevet 9. november 2007 Kommer ilende!!!!!! Snurrig vinylkjolebutikk høres ut som himmelen med veske til.
KariMari Skrevet 9. november 2007 #14 Skrevet 9. november 2007 Ordinært kjedelig 80-tallsmusikk:-) Litt Pink Floyd stil over dem, synes jeg da. Leste at du hadde barnefri og fest? DEILIG DA!! Jeg skal på jentefest imorgen, og gleder meg villt og uhemmet:-D
KaMa Skrevet 9. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 9. november 2007 Jeg er som kjent ikke med i noen gjeng, men Angel Station har jeg også. Ordentlig mimremat. Det kjennes ut som fredag i et annet liv. Vi hadde sykt barn sist helg, og avlyst fest i Stavanger. Dette er nestbest, men det kjennes egentlig litt best ut akkurat nå. Har til og med levert semesterets siste oppgave, og venter egentlig bare på eksamen. Uff, men jeg tror vi er på tur nå. Regner med jeg er tilbake sånn i 4 tiden.. Ha en strålende helg! :-)
KaMa Skrevet 9. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 9. november 2007 ..og roboter. De har roboter der. :-)
KaMa Skrevet 9. november 2007 Forfatter #18 Skrevet 9. november 2007 80 tallet var da ikke kjedelig?? ;-) Jepp, på tur nå. Gled deg til i morgen! Håper du får en superbra kveld. Vi har nå bevegd oss inn i punkens verden. Dette tegner til å bli en interessant aften...
KaMa Skrevet 9. november 2007 Forfatter #19 Skrevet 9. november 2007 Hehe.. Husker ikke. Men butikken heter Robot, så de har en del robot greier der.
KariMari Skrevet 9. november 2007 #20 Skrevet 9. november 2007 Ikke all musikk nei, for all del:-D Men mye zynth og greier. Husker jeg digga Glenn Medeiros, og så just musikkvideoen til "Nothing´s gonna change my love for you" på VH1...Herregud, så fæl!! Men jeg likte selve Glenn Medeiros da, og han prydet veggene på ungdomsrommet sammen med Karate Kid:-DD Punk er derimot superbra!! Elsker Sex Pistols:-D Dere ender sikkert opp med Metal til slutt, hehe. Ser deg for meg dansende på bordet med håret flagrende i vill headbang klokka 4 inatt:-D Kos deg videre!!
Süsse Skrevet 9. november 2007 #21 Skrevet 9. november 2007 Du er heldig du, KaMa. Jeg sitter nå her med mine 60 muffins. På en fredagskveld liksom... *sukk*
Gjest Skrevet 9. november 2007 #22 Skrevet 9. november 2007 Del godene, kjære! Jeg er alene og har ingen godis eller kake eller noe.
Süsse Skrevet 9. november 2007 #23 Skrevet 9. november 2007 Hvor mange vil du ha? Vil du ha non-stop eller seigman på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå