ღventer på lykkelitenღ Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Hva skjer....kan en få positv el test om en er gravid?? nå skal det sies at jeg aborterte 13 sept men fikk noenlunde normal mens igjen 13 okt. Hva tror dere om dette? skjønner ingenting jeg altså
Tez_ Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Mins og ha lest tidligere at det går ann! Løp og kjøp en graviditets test!!! =) Du hadde vel da eggløsning rundt 27 okt... og da kan det jo hende du rundt 12 dager på vei! Krysse fingrer og tær for deg!
perle* Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 el tester kan helt klart slå ut på graviditet.. det gjorde den på meg! =)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Jepp, de slår alltid ut på el-test hvis det er så mye hcg i kroppen at de ville slått ut på en vanlig graviditetstest:-) Kjøp deg en graviditetstest, så blir den nok positiv skal du se. Hvis du er sikker på at det ikke er eggløsning da! Jeg har mye lengre sykluser etter min MA, fikk positiv eggløsningtest 5 dager før jeg skulle ha mens, men hos meg var det eggløsning og ikke graviditet..
Blacktower Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Hvilken type el test brukte du? Nyskjerrig jeg...
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 9. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2007 takk for svar!,må kjøpe meg en gravi test i morra.Er litt redd for at det bare er hcg som er igjen etter aborten.Blir spennende å se i morra:-OJeg brukte Digital CB
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå