gullet-07 Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Farsdag og pappas bursdag like om hjørne. Har noen oppskrift på en god sjokoladekake i form. ( ikke langpanne) ??
bbk og 3 håpefulle Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 sjekk ut detsoteliv.no under linken sjokoladekaker.....masse godt!!!
Mesusah Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Kanskje litt sent, men .. Jeg baker etter den oppskriften som står inni papiret på den store kokesjokolade-platen fra Freia ( den hvite ). Den er utroooolig god! Dog, det er 600g smør og endel sukker og egg, meen, den e r heelt nydelig!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå