grolla Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Har dere noen planer for avreisetidspunkt i forhold til riestart osv? Har noen snakket med sykehuset og fått info derfra? Har halvannen time til sykehuset, er i uke 27 og har enda ikke vært i kontakt med føden. Får nok info etter hvert, men er nysgjerrig! Hva gjør pappa? Bestiller hotellrom?
Gjest Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Har halvannen time vi og, pappaen skal sove sammen med oss på enerom på sykehuset siden de har god kapasitet der... Vi reiser enten hvis vannet går eller hvis riene er regelmessige med 10-15 min mellomrom, men ringer uansett opp når riene begynner for å ha kontakt med dem.. Har vært oppe og snakket med dem også, fikk omvisning, det anbefaler jeg deg også å gjøre... greit å vite detaljer som hvos man skal parkere og ringe på og sånn (hvis man kommer om natten...)
Gjest Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Vi har 3 timer til nærmeste sykehus. Så her må jordmor sjekke om alt er skikkelig igang, og vi kan bli sendt med sykebil og bli innlagt på sykehuset. Litt dumt hvis alt stopper opp da =( Eller hvis fødselen går kjempefort...
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Vi bor 3 timer unna nærmeste sykehus. Her får man ambulanse til sykehuset og en jordmor som reiser sammen med deg. Jeg har fått beskjed om at man skal reise så snart man er begynt på fødselen(vannavgang, regelmessige rier og slikt) Har hent at barn er født på vei til sykehuset.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Vi har litt over en time på sommerføre, så i januar tar det nok en og en halv. (Svingete, smale veier) Vet ikke hva vi gjør ang dette enda, skal på omvisning på føden i uke 34 (snart uke 32 nå). Regner med at vi kan ringe de når noe er igang (vannet går eller regelmessige rier) og evt få greie på om mulighetene er store for at vi blir sendt hjem. Hvis de har det travelt og alle rom er fulle, så venter vi jo så lenge vi tør. Det er også familierom der, som vi håper å få etterhvert. Men første natta blir det nok til at pappaen reiser hjem, tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå