storebror og junibaby=) Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Altså kjnner han ikke godt personlig.Men mamma kjenner mora hans endel.(kjøpt hest av dem)så de har vært hos oss og ridd ol. Så mamma som lurer her. Skal hu sende ei mld til mora?Eller ikke?Ringe?men er ikke så ofte de snakkes pr.tlf så føler liksom alt blir litt "feil".... Hva gjør man? Har bare lest i avisen hvem det er. Huff og huff
storebror og junibaby=) Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 åja,gikk litt fort her*sorry* soldaten som ble drept i afghanistan i går....
Gjest Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 ville ikke sendt medling... ok det var noe perifere, hadde jeg sendt blomst med kort.. kan jeg spørre hva som har skjedd??
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Send en blomst med et lite kort, det er godt med omtanke.
smakk Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Om de ikke er spesielt nære ville jeg skrevet (at jeg tenker på de og at om det er noe jeg kan gjøre må de si fra) på et kort og puttet i postkassa eller levert som raskest på døra med en blomst eller noe. Så ville jeg heller tatt kontakt litt senere igjen, de har vel mest sansynlig nok nå..
jeg fant firkløvern Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Send en blomst. Her i byen hender det at de pårørende legger lei liste uti banken der man kan bidra med noen kroner. Pengene går ofte til Kreftforeninge, Hjerte- Lunge osv... Det pleier å stå i dødsanonnsen. Da får de pårørende denne listen etter begravelsen.
trønderbærta :) Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 om det er muig kunne hun tatt seg en tur på besøk til dem. ta med en blomst og et kort. veldig mange tenker at de ikke skal gjøre noe og da kan det ende med at familien sitter alene.... de trenger all den støtte og besøk de kan få. kan hende det er mye de trenger hjelp til og det er lettere og spørre om det når mamman din er der på besøk enn og sende ei melding. dette er min mening da. hvis mamman din ikke føler for dette må hun gjøre det hun føler er det rette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå