Gå til innhold

Det har sittet noen her


Anbefalte innlegg

Skrevet

å chattet i flere år. ( Ironisk nok på DinBaby, som om de har baby i årevis) Hver dag!

 

Er det et liv? Jeg skjønner det ikke! Det er jo ikke helt normalt og må definitivt gjøre noe med en.

 

Grøss!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Så tragisk. Selv har jeg aldri chatta og er fornøyd med det. Kanskje du kan starte en støttegruppe for dibchattereutenbabyiårevishverdag?

Skrevet

Kanskje de har fått flere barn?

 

Hvordan vet du foresten at noen har vært her i årevis, om det ikke nettopp er fordi du selv har vært her?

Skrevet

Dette gjelder da ikke deg.

 

*englefjes med "overbevisende" tonefall*

Skrevet

Kranglesiden er for oss som er i konflikt med partneren og der ungene er i stand til å skifte bleie på seg selv!!! Altså baby for videregående:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...