Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan en av dere vær så snill og se om tr er på vei rundt gjørne eller om jeg må vente lenge nå og? har ikke teng på tr og bruker vanlig vis få den på dagen og ha smerter noen dager i for veien..

takk på forhånd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dato...

Skrevet

Får opp at tante rød ikke kommer.Men at du kanskje er gravid.

Skrevet

jeg fikk også opp et lite ja når jeg tenkte på om du var gravid..

lykke til:)

Skrevet

ok da skal jeg ut og fikse tast i morgen og se om det stemmer.. skal sende deg svar da jeg så kan du få vite og.. tusen takk for svar klem...

Skrevet

å spennede skal gi dere tilbake svar jeg da jeg finner ut av dette.. masse klemmer til dere

Skrevet

men blei jo litt nyskjerig og jeg nå da hehe ser der ekjønn og eller? og eventuelt komer det til og gå bra? har hatt to sa så er en smule redd.. hehe

Skrevet

tror d blir en gutt på deg...ser ut som det kommer til å gå bra:)

har selv mistet to ganger så vet hvordan d er...men man må bare tenke positivt:)

lykke til:)

Skrevet

ok tusen takk for svart stratos =) kommer nok ikke til og stresse så mye denne gangen som sist egentli.. så nå får vi bare håpe en test blir posititv... heheh.. klem

Skrevet

og der var testen tatt og den var negativ.. =( kjipt men bedre lykke neste gang... takk for att dere spåde meg jenter.. men tr har ikke kommet enda heller så får bare vente og se.. klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...