Gå til innhold

Kan han prate allerede nå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn er snart 7 mnd... tror dere han kunne ha sagt mamma nå?

han lå på gulvet her nettopp og ville gjerne opp....

Jeg er SIKKER på at han sa mamma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det mener jeg er sannsynlig:)

Skrevet

Åh så morro det må være for deg:) gleder meg masse til sønnen min sier mamma for første gang:)

Skrevet

jenta mi er 7 mnd og sier mamma, pappa, hei, heia og bø :)

Skrevet

Ja det er mulig. Snuppa her sa mamma da hun var 6 mnd (selv om mange mener det er UMULIG. Hehe)

Nå er hun akkurat fylt ti mnd, og sier mange ord.

Skrevet

så koselig da.. snuppa er litt over 6.mnd og sier heia.. sier det veldig mye da... heia heia heia;-P...

Skrevet

Ja, det er sannsynlig, det gjorde veslejenta her også! Tror ikke det er tilfeldig at hun sier "boh" under borte-bø lek, heller. Om det er for tidlig etter læreboka, hva så? Vi får vel ikke standardbabyer alle sammen!

Skrevet

Først sier de ordene uten at de har noen mening med det og etterhvert med mening. Elias er nå 7 mnd og har sagt mamma tydelig ei stund nå, når han er lei seg kommer det tydelig mama.. også driver han å sier bababababa, og i dag sa jeg pappa flere ganger og til slutt tittet han på pappaen og sa papa... jeg måtte prøve å se om jeg fikk han til å si mer og sa hei flere ganger og da sa han he flere ganger, så tydelig at han prøver å snakke nå...

Så din sier det nok også, og det med mening at han roper på deg.. er jo så koselig:)

Skrevet

forresten han sier ahh og gir oss kos også, det har han gjort i over en mnd, så herlig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...