Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Min sønn er snart 7 mnd... tror dere han kunne ha sagt mamma nå? han lå på gulvet her nettopp og ville gjerne opp.... Jeg er SIKKER på at han sa mamma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Åh så morro det må være for deg:) gleder meg masse til sønnen min sier mamma for første gang:)
livetimammasmage Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 jenta mi er 7 mnd og sier mamma, pappa, hei, heia og bø
Labbetøs Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Ja det er mulig. Snuppa her sa mamma da hun var 6 mnd (selv om mange mener det er UMULIG. Hehe) Nå er hun akkurat fylt ti mnd, og sier mange ord.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 så koselig da.. snuppa er litt over 6.mnd og sier heia.. sier det veldig mye da... heia heia heia;-P...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Ja, det er sannsynlig, det gjorde veslejenta her også! Tror ikke det er tilfeldig at hun sier "boh" under borte-bø lek, heller. Om det er for tidlig etter læreboka, hva så? Vi får vel ikke standardbabyer alle sammen!
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Først sier de ordene uten at de har noen mening med det og etterhvert med mening. Elias er nå 7 mnd og har sagt mamma tydelig ei stund nå, når han er lei seg kommer det tydelig mama.. også driver han å sier bababababa, og i dag sa jeg pappa flere ganger og til slutt tittet han på pappaen og sa papa... jeg måtte prøve å se om jeg fikk han til å si mer og sa hei flere ganger og da sa han he flere ganger, så tydelig at han prøver å snakke nå... Så din sier det nok også, og det med mening at han roper på deg.. er jo så koselig:)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 forresten han sier ahh og gir oss kos også, det har han gjort i over en mnd, så herlig....
Gjest Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 OI! Kan de begynne så tidlig altså! Så gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå