Gå til innhold

Om os og andre trygder


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hjelp her!!!

Hvordan er d med os og andre trygder vis du er gravid igjen med bf og skal ha nr2 og dere bor ikke sammen eller er kjærester.. D var bare en one night stand og fikk resultater.. Og vi har ikke planer om å flytte sammen heller som jeg vet..

Er d noen som kan svare meg på d?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge situasjonen ellers er den samme som før kan ikke NAV nekte deg nye stønader. Mulig de vil stusse litt da ;), kommer vel an på saksbehandler. Du er garantert ikke den første!

Skrevet

ja, d regner jeg med at jeg ikke er... situasjonen er den samme ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...