Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Trenger hjelp her!!! Hvordan er d med os og andre trygder vis du er gravid igjen med bf og skal ha nr2 og dere bor ikke sammen eller er kjærester.. D var bare en one night stand og fikk resultater.. Og vi har ikke planer om å flytte sammen heller som jeg vet.. Er d noen som kan svare meg på d?
Leeloo76 Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Så lenge situasjonen ellers er den samme som før kan ikke NAV nekte deg nye stønader. Mulig de vil stusse litt da , kommer vel an på saksbehandler. Du er garantert ikke den første!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 ja, d regner jeg med at jeg ikke er... situasjonen er den samme ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå