snartmammaigjen-? Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Hva syns dere..? Har planer om å bli gravid, men legger jo på meg 20 kg. hver gang, og så sliter jeg ræva av meg for å få de av etterpå...
Truseprinsesse Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Jeg syns de fleste gravide er fine, jeg. Men syns det er litt viktig å pynte seg og se flott ut. Det meste blir vakrere med en god holdning også selv om det kan være litt vanskelig med den store magen.
mor.monsen Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Er ikke det et litt merkelig spørsmål?? Jeg syns alle mennesker som tar vare på seg selv er flotte om de er små eller store. Det er ikke størelsen det kommer ann på men utstrålingen.
mamma sin kompis Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Misunner de tynne litt ja. en strek som kommer med den søte magen, og etter fødselen vises det ingenting. Men er lykkelig selv med min skrukkete, strekkmerke mage, og slams + ++ + + + tok meg 1 år å ta av 15 kg. Gravid igjen, og allerede gode hanker på siden, ikke akkurat det at jeg var fri for det tidligere. men bare blitt mer. Lar det flyte Man er fin uansett...
Axus' girlfriend Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 jeg synes "fyldige" gravide er kjempe fine!!de kler magen godt. Jeg er selv ganske tynn ENDA, og merker at magen på en eller annen måte ikke helt passer til resten av kroppen - tror det kommer litt ekstra etter hvert både her og der da. Og som det ble sagt tidligere, det har mye med holdning å gjøre:)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Synes "nesten" alle er fine og pene gravide jeg da...
EtMirakel Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Synes di fleste gravide stråler jeg da, uansett om di er tynne eller litt mer fyldigere:)
Piken på landet Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 Nå skal jeg være helt ærlig her, angrip meg de som vil. Jeg syns ikke at alle gravide er vakre. Men er ikke om de er "tynne" eller "fyldige" som avgjør det. Jeg må si at jeg desverre ikke alltid klarer å se det vakre i det når en kvinne har så mye smerter og ubehag i bekken osv at hun knapt klarer og gå, samt har 15 liter vann i kroppen. Jeg syns kun det ser fryktelig ubehagelig ut, og de som sliter med dette har absolutt min sympati. Det er jo ikke noe kvinnen kan gjøre så mye med selv, og har lite å gjøre med om hun er tynn eller fyldig. Noen får mer vann i kroppen og bekkenplager enn andre, slik er det bare. Men jeg klarer uansett ikke å se at noe som ser direkte vondt ut kan være så veldig vakkert, sorry... Jeg syns helt klart det er finere med en sprek gravid med bare en kule på magen, å det tror jeg kanskje ikke at jeg er helt alene om...
snart mor til 3 Skrevet 9. november 2007 #11 Skrevet 9. november 2007 selvfølgelig er det ingen som liker å se på noen som lider.. men ved en hver graviditet er den kommede mor alltid nydelig ved smertefrie omstendigheter.. men tror hva det kan hende HI sikter til er at mange slutter å ta vare på seg og gjøre en innsats for å se bra ut etter hvert.. Nei..gravide er vakre!! :-) både med og uten sminke..hehe.. spesielt vakre er vi når vi ikke lenger er i stand til å barbere leggene og hårene begynner å vokse ut av buksa...hehe..husker hvor utruli godt det var å få barbert seg igjen.. :-D hehe...men okei...ja... så da så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå