KaMa Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Ser du har lært deg et nytt uttrykk. Skal du bruke det i hvert innlegg? I såfall, det er på vei ut. Allerede oppbrukt.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 :-D Det måtte bli *stående GA* etter denne.
KaMa Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 Tre ganger på en time? Hjelpe meg! Er du ikke en anelse redd for å være forutsigbar? Eller er det bare på nettet du er det?
KaMa Skrevet 9. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2007 ..er det ikke egentlig stygt å ta livsløgnen fra et menneske?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 KaMa, KaMa, KaMa. Den nyttige idioten. Luten hadde ikke villet tatt i deg med ildtang engang om ikke det var slik.
KaMa Skrevet 9. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2007 ? Sitter du liksom inne i hodet til Luten og vet alt som skjer med hennes følelsesliv m.m? Du er skummel.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Prøv den der igjen, du. Den var så effektiv sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå