Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du har lært deg et nytt uttrykk.

Skal du bruke det i hvert innlegg?

I såfall, det er på vei ut. Allerede oppbrukt.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-D

 

Det måtte bli *stående GA* etter denne.

Skrevet

Tre ganger på en time?

Hjelpe meg!

Er du ikke en anelse redd for å være forutsigbar? Eller er det bare på nettet du er det?

 

Skrevet

..er det ikke egentlig stygt å ta livsløgnen fra et menneske?

Skrevet

KaMa, KaMa, KaMa. Den nyttige idioten.

 

Luten hadde ikke villet tatt i deg med ildtang engang om ikke det var slik.

 

Skrevet

?

 

Sitter du liksom inne i hodet til Luten og vet alt som skjer med hennes følelsesliv m.m?

 

Du er skummel.

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Prøv den der igjen, du. Den var så effektiv sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...