Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Jeg lurer på hvordan du trives under det lokket ditt jeg. Du skjuler deg bra under alle de gode vendingene.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Å nei, psykoanalyseannie igjen - det er jo lenge siden, men ikke lenge nok.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Det er bare et skall. Jeg vet du har det vondt der inne, ikke sant?
Gjest -<<- Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Vet du det eller lurer du på om du vet det?
♥Prinzessin♥ Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Hvis du vet det, Annie, er det jo ikke noe du burde ha behov for å få bekreftet. Ellers syns jeg du er en underlig, tåpelig skrue.
Gjest Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 Psykodramadama, det er genuint uinteressant hvilke tranferenser du forsøker deg på - du hogger i stein uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå